اخبار داغ

معاون اجرایی رئیس جمهور:

320 روستا تا سال 96 به اینترنت پرسرعت مجهز می‌شود

320 روستا تا سال 96 به اینترنت پرسرعت مجهز می‌شود
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت:تا پایان سال 96 اینترنت پرسرعت تعداد 320 روستا آماده بهره برداری خواهد شد و فیبر نوری برای زیر ساخت‌های ICT در سطح استان آماده خواهدشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در جلسه شورای اداری استان که در سالن جلسات استانداری برگزارشد، اظهار کرد: براساس گزارش وزارت راه و شهرسازی در حوزه زیر ساخت و بهسازی روکش 537 کیلومتر از راه‌های شریانی استان در سال 95 اقداماتی از بودجه وزارت راه و شهر سازی در این استان هزینه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,
 
,

وی در ادامه ‌اضافه کرد: برای ایمن سازی و اصلاح 12 نقطه از محورهای پرتردد و پرحادثه استان قزوین، 14 میلیارد تومان در سال جاری منابع بودجه راه و شهر سازی در نظر شده است و همچنین 6 هزار واحد مسکونی مهر در سطح استان تحویل داده می‌شود.

,
 
,

این مسئول عنوان کرد: در حوزه عمرانی شهری وزارت کشور با همیاری شهرداری قزوین در نوسازی سازمان ناوگان حمل و نقل عمومی تعهداتی را پذیرفته است تا پایان سال آینده اجرایی خواهد شد که با انجام این امرکمک شایانی در بهبود وضعیت آب و هوایی و کاهش آلایندگی است.

,
 
,

شریعتمداری با اشاره به فعالیت‌های حوزه انرژی در سطح استان اذعان کرد: در حوزه انرژی تا پایان سال جاری 38 روستا و تا پایان سال 96 تعداد100 روستا ودر مجموع تا پایان یال 96 تعداد 138 روستا گاز‌رسانی خواهد شد.

,
 
,

وی با بیان اینکه درحوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات 105 میلیارد تومان در حوزه IT, ICTدر سطح استان سرمایه گذاری می‌شود،تصریح کرد: تا پایان سال 96 در 298 روستا اینترنت روستایی آماده بهره برداری می‌شود.

,
 
,

معاون اجرایی رئیس جمهور در ادامه افزود: تا پایان سال 96 اینترنت پرسرعت تعداد 320 روستا آماده بهره برداری خواهد شد و فیبر نوری برای زیر ساخت‌های ICTدر سطح استان آماده خواهدشد.

,
 
,

وی در ادامه اضافه کرد: شبکه نسل دوم تلفن همراه اول و شبکه نسل سوم تلفن ایرانسل در شبکه‌های قزوین، الوند، تاکستان ،آبیک، بوئین زهرا و محمدیه ونسل چهار در قزوین و آبیک توسط بخش عمومی و خصوصی در حوزه همراه اول قابل بهره برداری و اجرایی خواهد کرد .

,
 
,

شریعتمداری با اشاره به انتخای استان قزوین به عنوان پایلوت شکوفایی شهری یادآورشد: با حمایت وزارت امور خارجه و شهرداری قزوین شهر تاریخی فرهنگی قزوین و با حمایت سازمان محیط زیست کشور قزوین در رقابت ۶۴ شهر دنیا از ۳۸ کشور پایلوت شهر شکوفه های شهری انتخاب شده است.

,
 
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه