اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ماهنشان:

احساس امنیت نتیجه تحکیم و تعمیق تعاملات ناجا با مردم است/کشف کالای قاچاق به ارزش ریالی شش میلیارد ریال در ماهنشان

احساس امنیت نتیجه تحکیم و تعمیق تعاملات ناجا با مردم است/کشف کالای قاچاق به ارزش ریالی شش میلیارد ریال در ماهنشان
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ماهنشان گفت: هدف پلیس در هفته ناجا تحکیم و تعمیق تعاملات فی ما بین مردم و نیروی انتظامی بوده که نتیجه آن افزایش احساس امنیت در میان آحاد مردم ولایتمدار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «حمیدرضا قدیمی» امروز در گفت و گو با شمیم ماهنشان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و هفته ناجا اظهارکرد:  شعار امسال هفته ناجا که از نهم تا پانزدهم مهر ماه است همه با هم برای امنیت و آرامش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شمیم ماهنشان ,

وی با بیان اینکه بهترین راهبرد پلیس عمومی کردن پیشگیری از جرم است، افزود: رضایت مردم بهترین ثمره نیروی انتظامی است که با ارائه خدمات بهنگام و ایجاد امنیت پایدار این رضایت‌مندی حاصل می‌شود.

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ماهنشان با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: از آنجایی که امسال سال اقتصاد و عمل نامگذاری شده و نیروی انتظامی هم در این راستا و برای اجرای فرامین رهبر انقلاب جامه عمل پوشانده و مبنی بر منویات ایشان اینکه باید با قاچاق سخت برخورد شود، کمر قاچاقچیان شکسته شود، تلاش مضاعفی داشته به طوریکه در شش ماهه سال یعنی از مورخ ۹۴/۱/۱ تا ۹۵/۶/۳۱ به ارزش ریالی بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق کشفیات داشتیم، این درحالی است که امسال قریب به شش میلیارد ریال کالای مکشوفه داشتیم که این یکی از اقدامات شاخص پلیس در مبارزه با کالای قاچاق است.

,

قدیمی گفت: در راستای پیشگیری از اعتیاد سخنرانی فرمانده نیروی انتظامی در محافل، مساجد و مدارس و کارشناسان در کلانتری و پاسگاهها داشتند که از مورخ ۹۴/۷/۱ تا ۹۵/۷/۶ به مدت یک سال به غیر از گراف ۵۶ درصد افزایش کشف مواد مخدر داشتیم.

,

وی با تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی در ماهنشان، افزود: بیش از ۲۰ برنامه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در سطح شهرستان ماهنشان برای افزایش سطح اعتماد عمومی، مشارکت مردمی و انضباط اجتماعی و اخلاقی برگزار می شود.

,

فرمانده نیروی انتظامی ماهنشان گفت: برنامه های هفته ناجا که از نهم مهرماه آغاز می شود، سخنرانی فرمانده نیروی انتظامی قبل از خطبه های نماز جمعه عبادی و سیاسی، برگزاری صبحگاه مشترک با حضور شورای تأمین، شورای اداری، خانواده های معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران، نیروهای نظامی و انتظامی، امدادگران هلال احمر، بازدید دانش آموزان از کلانتری و پاسگاهها، برپایی نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان با مشارکت اداره بهزیستی است.

,

قدیمی با اشاره به دیگر برنامه های هفته نیروی انتظامی در ماهنشان ، اظهارکرد: برنامه رژه موتوری، ارتباط مستقیم فرمانده نیروی انتظامی با مردم، برگزاری دعای توسل در جوار مزار شهدای گمنام با حضور روسای ادارات و نیروی انتظامی، تجلیل از خانواده های معظم شهدا، دیدار از همکاران بازنشست نیروی انتظامی، برگزاری زیارت عاشورا، همایش پیاده روی و کوهپیمایی، غبار روبی مزار مطهر شهدا و تجدید بیعت با آرمان های امام و شهدا و برای پیدا کردن قوت قلب از روح پر فتوح شهدا برای انجام  مأموریت ها و تأمین امنیت در سطح حوزه استحفاظی شهرستان ماهنشان از برنامه های شاخص در هفته نیروی انتظامی است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه