اخبار داغ

باستان شناس کرمانی مطرح کرد ؛

ترویج فرهنگ گردشگری توسط مسئولین/آژانس های گردشگری به دنبال جذب توریست خارجی نیستند

ترویج فرهنگ گردشگری توسط مسئولین/آژانس های گردشگری به دنبال جذب توریست خارجی نیستند
باستان شناس کرمانی گفت : در حال حاضر اشتیاق گردشگران برای حضور در کرمان آن چنان زیاد نیست لذا نیازمند همت دست اندرکاران برای خروج از رکود بازار گردشگری کرمان هستیم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمدعلی گلاب زاده باستان شناس کرمانی در گفتگو با  کرمان۱۴۰۰ " در رابطه با وضعیت گردشگری در استان کرمان گفت : با توجه به آثار و جاذبه های مختلف گردشگری مسلما حق کرمان در داشتن گردشگر خیلی بیشتر از این هاست زیرا کرمان از لحاظ گردشگری جزوء اولین قطب های گردشگری کشور به شمار می رود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سید محمدعلی گلاب زاده باستان شناس کرمانی در گفتگو با , کرمان۱۴۰۰,  " در رابطه با وضعیت گردشگری در استان کرمان گفت : با توجه به آثار و جاذبه های مختلف گردشگری مسلما حق کرمان در داشتن گردشگر خیلی بیشتر از این هاست زیرا کرمان از لحاظ گردشگری جزوء اولین قطب های گردشگری کشور به شمار می رود .,

وی افزود : استان کرمان از جمله استان هایی است که دارای جاذبه های گردشگری پیش از تاریخ تا به امروز بوده است ولی متاسفانه به دلایلی در سال های اخیر استان کرمان در زمینه گردشگری آن نمود لازم را نداشته و در حال حاضر پایان خط گردشگری استان یزد شده است .

,

باستان شناس کرمانی خاطر نشان کرد : در گذشته های بسیار دور گردشگری در کرمان بسیار پر رونق بوده است و در دوره قراختاییان با ساختن دانشگاه قبه سبز توسط ترکان خاتون زمینه ای به وجود آمد تا گردشگران به طور قابل توجه ای راهی کرمان شوند و این وضعیت تا ۲ دهه قبل وجود داشت .

,

گلاب زاده عنوان کرد : باید زمینه هایی را بوجود آوریم تا گردشگران با توجه به جاذبه هایی که در کرمان وجود دارد برای دیدن کرمان به این استان بیایند اما خوشبختانه در سال های اخیر این وضعیت بهبود پیدا کرده است اما در حال حاضر اشتیاق گردشگران برای حضور در کرمان آن چنان زیاد نیست لذا نیازمند همت دست اندرکاران برای خروج از رکود بازار گردشگری کرمان هستیم .

,

وی با گلایه از آژانس های گردشگری در سطح استان کرمان اظهار کرد : ما شاهد هستیم آژانس های گردشگری بیشتر به فکر بردن مسافر از کرمان به کشورهای دیگر هستند و چندان برنامه ای برای آوردن توریست ها به کرمان ندارند که این خود باعث آسیب به گردشگری استان شده است .

,

انتهای پیام /م

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه