اخبار داغ

صبح امروز انجام شد:

برگزاری مانور مدیریت بحران در باخرز

برگزاری مانور مدیریت بحران در باخرز
مانور مدیریت بحران با هدف توانمند سازی و ارتقای مهارت های مقابله و پیشگیری با حضور مدیران دستگاه های اجرایی، امدادی و انتظامی در شهرستان باخرز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سلام باخرز، اعضای ستاد مدیریت بحران در مانوری به صورت غیر قابل پیش بینی و اعلام آماده باش که صبح امروز در روستای حاجی آباد شهرستان باخرز برگزار شد، شرکت کردند. رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان باخرز در حاشیه این مانور گفت: هدف از برگزاری این مانور دستیابی به آمادگی همکاران در جهت تقابل با بروز حوادث احتمالی در سطح شهرستان بود که با تلاش اعضای ستاد بحران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام باخرز,

جواد حسن زاده افزود: این مانور در حالی به صورت ناگهانی برگزار شد که اعضای ستاد بحران در جلسه حضور داشتند که گزارش حادثه انفجار منزل اطلاع داده شد و نیرو های اطلاع داده شده با مدیریت بحران بلافاصله در مکان حاضر شدند و در این مرحله نیز نیرو های مختلف امدادی و خدمات رسان مشغول  ایفا وظیفه خود شدند؛ به طوری که در این مرحله نیروهای امدادی وکمک رسان بلافاصله به مصدومان حادثه رسیدگی کردند و وضعیت منطقه را از حالت قرمز خارج نمودند و امداد رسانی را انجام دادند. نیروهای آتش نشانی و شهری نیز بلافاصله در منطقه عملیاتی حاضر شدند و نسبت به امداد رسانی  اقدام کردند.

,

فرماندار شهرستان باخرز در پایان خطاب به اعضای ستاد بحران شهرستان باخرز گفت: باید بیشتر کار شود و آمادگی کامل در خود و مردم در موقع وقوع چنین حوادثی ایجاد کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه