اخبار داغ

امام‌جمعه گناباد:

شهدای‌کربلا نماد واقعی ولایت‌مداری هستند / غلفت از انجام امر به معروف و نهی از منکر در کشور

شهدای‌کربلا نماد واقعی ولایت‌مداری هستند / غلفت از انجام امر به معروف و نهی از منکر در کشور
امام‌جمعه گناباد گفت: شهدای کربلا نماد واقعی ولایت‎مداری هستند و امروز نیز باید مردم کشور با پشتیبانی از ولایت فقیه و عمل کردن به منویات رهبر معظم انقلاب ادامه دهنده راه شهدای کربلا باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای‌گناباد، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب امام‌جمعه گناباد صبح‌امروز در همایش طلایه‌داران هدایت گناباد که در محل خانه‌معلم شهرستان برگزارشد، گفت: اخلاص در تاثیرگذاری بیانات سخنرانان بسیار موثر است و خوشبختانه روحانیون گنابادی افراد بااخلاصی هستند اما برخی از روحانیون که تعداد آنها کم است برای شرکت در جلسات عزاداری درخواست‌های مادی را مطرح می‌کنند و اینگونه درخواست‌ها تاثیرگذاری سخنوری را به شدت کاهش می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , ندای‌گناباد, ، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب امام‌جمعه گناباد صبح‌امروز در همایش طلایه‌داران هدایت گناباد که در محل خانه‌معلم شهرستان برگزارشد، گفت: اخلاص در تاثیرگذاری بیانات سخنرانان بسیار موثر است و خوشبختانه روحانیون گنابادی افراد بااخلاصی هستند اما برخی از روحانیون که تعداد آنها کم است برای شرکت در جلسات عزاداری درخواست‌های مادی را مطرح می‌کنند و اینگونه درخواست‌ها تاثیرگذاری سخنوری را به شدت کاهش می‌دهد.,

وی خواستار توسل روحانیون به اهل‌بیت(ع) شد و اظهارکرد: در شرایط کنونی کشور و جنگ نرم دشمنان علیه ارزش‌های اسلامی تنها با دعوت مردم به توکل به خدا و توسل به اهل بیت(ع) می‌توان در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کرد.

,

صادقی ولایت‌مداری را یکی از درس‌های مهم واقعه عاشورا دانست و تصریح‌کرد: شهدای‌کربلا نماد واقعی ولایت‌مداری هستند و امروز نیز باید مردم کشور با پشتیبانی از ولایت‌فقیه و عمل‌کردن به منویات رهبرمعظم‌انقلاب ادامه‌دهنده راه شهدای‌کربلا باشند.

,

امام‌جمعه گناباد با بیان اینکه انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در کشور مغفول واقع است، اذعان‌کرد: علی‌رغم اینکه امام حسین برای انجام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه‌اسلامی قیام و خون خود را نثار کرد اما در جامعه‌اسلامی امروز چندان توجهی به این فریضه الهی نمی‌شود.

,

حجت‌الاسلام سیدهاشم موسوی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گناباد نیز در این گردهمایی حفظ اسرار جریان کربلا را یکی از ویژگی‌های صحابه امام حسین برشمرد و تصریح‌کرد: نباید اسرار نظام توسط مسئولین در همه‌جا افشا شود و در درون کشور برخی‌ها حرف‌های دشمن را تکرار می‌کنند و به قول مقام معظم رهبری مکمل نفوذی دشمن هستند.

,

وی با بیان اینکه تمامی اصحاب برای رفتن به میدان نبرد علیه باطل از سیدالشهدا اذن گرفتند، افزود: باید ولایت‌مداری در سلسه جلسات عزاداری محرم و صفر برای مردم نهادینه شود چراکه وقتی اصحاب امام حسین(ع) برای شهادت که بالاترین اجر و قرب را در نزد خداوند دارد، اذن می‌گرفتند در شرایط کنونی نیز مردم باید دنباله رو منویات رهبرمعظم انقلاب باشند.

,

وی رازماندگای و اثربخشی خون شهدای کربلا را اقدام به موقع آنها دانست و اذعان‌کرد: اگر اقدام به موقع صورت نگیرد و در مرحله‌ای انسان سکوت کند هیچ اثربخشی حاصل نمی‌شود.

,

موسوی استمرار الگوی امام‌حسین را برای استمرار انقلاب‌اسلامی مهم عنوان‌کرد و خاطرنشان‌کرد: رفاه‌زندگی، تجمل‌گرایی، غفلت از ارزش‌های اولیه دین، خارج‌شدن از نسل‌های اول و دوم و ورود به نسل‌های سوم و چهارم که آشنایی کافی از انقلاب ندارد موجبات سقوط را بوجود می‌آورد و اگر ولایت فقیه در راس حاکمیت کشور وجود نداشته باشد بدون شک انقلاب بامشکلات جدی مواجه می‌شود.

,

انتهای‌پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه