اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت سرباز؛

9مهر یادآور جنایات دو رژیم کودک کش آل سعود و اسرائیل است/ مدعیان دفاع از اسلام حامیان اصلی رژیم اشغالگر قدس هستند

9مهر یادآور جنایات دو رژیم کودک کش آل سعود و اسرائیل است/ مدعیان دفاع از اسلام حامیان اصلی رژیم اشغالگر قدس هستند
امام جمعه اهل سنت شهرستان سربازگفت: 9مهر یادآور جنایات دو رژیم کودک کش آل سعود و اسرائیل است که از انجام هیچ عمل ننگینی بر ضد بشریت مضایقه نکرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پاپایا، سالهاست که نوار غزه همانند دیگر نقاط فلسطین اشغالی با خون شهدای پاک این دیار آبیاری شده و مردان، زنان، کودکان و سالمندان این نقطه از پیکر پاک جهان اسلام به خاطر آزادی و دفاع از آن، جانفشانی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاپایا,

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین بارها در بیانیه هایی به دنیا و اشغال گران قدس شریف یادآوری کرده است که همان گونه که با اتحاد و همبستگی  در «العصف المأکول» پیروز شدند با تلاش و پایداری خود، غزه را دوباره خواهند ساخت و آنچه دشمن ویران کرده، بار دیگر برپا می کنند و به یاری خدا، در نبرد بازسازی و آمادگی برای مقابله با دشمن تا آزادسازی کامل میهن ایستادگی خواهند کرد.

, .,

امروز در حالی در آستانه ۹ مهرماه و روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی قرار داریم که این روزها کودکان غزه بیش ‌از پیش به یاری و همدلی مسلمانان و آزادی خواهان دنیا نیاز دارند.

, .,

 

,

اسرائیل و آل سعود کودک کش ترین دولت های جهان

, اسرائیل و آل سعود کودک کش ترین دولت های جهان, اسرائیل و آل سعود کودک کش ترین دولت های جهان,

در همین رابطه امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به نام گذاری روز نهم مهر به عنوان روز همبستگی با کودکان فلسطینی از سوی جمهوری اسلامی ایران،  اظهار کرد: بیش از شش دهه است جهان اسلام، شاهد کشتار، جنایات و اشغالگری صهیونیستها در سرزمین مقدس فلسطین است و هیچ تلاشی برای آزادسازی پاره تن اسلام از سوی سران کشورهای عربی که خود را مدعیان اسلام می دانند نمی شود.

, پاپایا,

 وی افزود: درحالی عربستان سعودی و دیگر کشورهای اسلامی با اسرائیل رابطه سیاسی و اقتصادی دارند که هر روزه تعداد زیادی از زنان، مردان و کودکان فلسطینی به دست این مستکبران به شهادت رسیده و قبله اول مسلمانان در اشغال آنان است.

,

مولوی عنایت الله رسولی زاده با بیان این‌ که دو واژه همبستگی و همدردی در مفاهیم عمیق انسانی ریشه دارند، بیان کرد: همدردی و همبستگی با انسان هایی که مظلوم واقع شده و هیچ پناهی جز خدا ندارند هیچ گونه مرز جغرافیایی و ملیتی را نمی‌شناسد و مسلمانان دنیا باید همانند ملت شریف ایران و دولت مردان و نظامیان آزاده ما، از مردم مظلوم فلسطین دفاع و حمایت کنند.

,

وی ادامه داد: درهیچ جایی از دنیا کسی حاضر نمی شود تا به کودکان آزاری برساند مگر بدترین موجودات و پلید ترین افراد، اما رژیم اشغالگر قدس در فلسطین و آل سعود در یمن با بی رحمی تمام کودکان و زنان بیگناه را به خاک و خون می کشند.

,

این مدرس حوزه علمیه اهل سنت در پایان با گلایه از سران کشورهای اسلامی، تصریح کرد: آل سعود که مدعی دفاع از اسلام است با حمایت از داعش و حمله به یمن نه تنها از اسلام دفاع نکرده بلکه در جهت همکاری با اسرائیل گام بر میدارد و وظیفه همه کشورهای اسلامی است تا برای مقابله با این دشمنان اسلام اقدامی مثبت انجام دهند.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه