اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان؛

کوله بر باید از بازارچه های رسمی کالا وارد کند/ لزوم نهادینه شدن فرهنگ مبارزه با قاچاق در جامعه

کوله بر باید از بازارچه های رسمی کالا وارد کند/ لزوم نهادینه شدن فرهنگ مبارزه با قاچاق در جامعه
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: کوله بر باید از بازارچه های رسمی کالا وارد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دادمردان، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان در جلسه هماهنگی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان چابهار اظهار داشت:  کوله بر باید از بازارچه های رسمی کالا وارد کند  چرا چون هدف  از راه اندازی بازارچه های مرزی کمک به مرزنشینان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دادمردان،, دادمردان،, دادمردان,

سید مرتضی مدنی فدکی با بیان اینکه میزان موفقیت و تلاش همه حوزه ها در زمینه اقتصاد مقاومتی باید بررسی شود، ادامه داد: آموزش، فرهنگ سازی و پیشگیری از قاچاق باید بیشتر انجام و بررسی ها درباره اقدامات انجام شده صورت گیرد.

,

وی افزود: هدف اصلی از ایجاد منطقه آزاد ورود مواد اولیه، تبدیل و فرآوری آن و ایجاد تولیدات و صادرات محصولات به مناطق دیگر است و اشتغال در مناطق آزاد مهم ترین موضوع است وتجارقانونی در مناطق آزاد باید با آرامش کار خود را انجام دهند.

,

وی تصریح کرد: باید برخورد تعزیرات حکومتی با قاچاق در آخرین مرحله باشد و قبل از آن سایر دستگاه ها از جمله دستگاه های تبلیغی اقدام به فرهنگ سازی و پیشگیری کنند و ما باید به دلیل خاص بودن استان بیش از دیگر استان ها کار تبلیغی انجام دهیم .

,

مدنی فدکی گفت: یکی از راه های ورود بیوتروریسم به کشور قاچاق مواد خوراکی، میوه و لوازم آرایشی و بهداشتی است  و این  در حالی است  که طبق مصوبه هیئت دولت ورود فقط 4 میوه به کشور شامل موز، انبه، نارگیل و آناناس مجاز است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه