اخبار داغ

جمعه ساعت 21 شبکه دو

مناظره دکتر عبدالملکی با مهندس ترکان در برنامه غیرمحرمانه در خصوص لایحه افزایش مناطق آزاد

مناظره دکتر عبدالملکی با مهندس ترکان در برنامه غیرمحرمانه در خصوص لایحه افزایش مناطق آزاد
مستند مناظره «غیر محرمانه» در برنامه هشتم و نهم مهرماه با تمرکز بر لایحه دولت مبنی بر افزایش تعداد مناطق آزاد تجاری در دو بخش اتاق فکر و مناظره اصلی به ضرورت ها و اهداف ایجاد مناطق ویژه اقتصادی می پردازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مستند مناظره «غیر محرمانه» در برنامه هشتم و نهم مهرماه با تمرکز بر لایحه دولت مبنی بر افزایش تعداد مناطق آزاد تجاری در دو بخش اتاق فکر و مناظره اصلی به ضرورت ها و اهداف ایجاد مناطق ویژه اقتصادی پرداخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در برنامه اتاق فکر «غیرمحرمانه» که پنجشنبه هشتم مهرماه ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما پخش می‌شود سید کاظم دلخوش؛ سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، مقداد همتی؛ مشاور وزیر مسکن در دولت نهم و دهم و عبدالرسول خلیلی؛ مشاور رئیس مناطق آزاد اقتصادی حضور خواهند داشت.
,
 
,
با تصویب قانون ایجاد مناطق آزاد در سال ۱۳۷۲ تا امروز که هفت منطقه آزاد تجاری در کشور دایر شده، فعالیت های زیادی در این مناطق صورت گرفته است که میزان انطباق این فعالیت ها با قوانین و اهداف مرتبط بخش عمده گفتگوی کارشناسان اتاق فکر این برنامه را به خود اختصاص می دهد.
,
 
,
در مناظره اصلی که جمعه نهم مهرماه ساعت ۲۱ از شبکه دو با حضور مدعوین و میهمانان اصلی به روی آنتن می رود اکبر ترکان؛ دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی و حجت ا... عبدالملکی؛ اقتصاددان و استاد دانشگاه به ارائه نظرات و دیدگاه های خود پرداخته اند.
,
 
,
در این برنامه یکی از طرفین مناظره با ذکر دلایلی تصویب لایحه افزایش مناطق آزاد را مثبت ارزیابی می کند و طرف دیگر به دلیل اجرایی نشدن اهداف اصلی ایجاد مناطق ویژه تصویب این لایحه را به نفع کشور نمی داند. همچنین تحلیل آمارهای صادرات و وارداتِ انجام شده در این مناطق مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه