اخبار داغ

دیدار مسئولان با خانواده دارای سه معلول در اصلاندوز+عکس

دیدار مسئولان با خانواده دارای سه معلول در اصلاندوز+عکس
بخشدار اصلاندوز و رییس بهزیستی شهرستان پارس آباد در دیدار با یک خانواده دارای سه معلول روستای نورمحمد کندی،از نزدیک در جریان مشکلات این خانواده و افراد معلول قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار،"سید عباس مینایی" بخشدار اصلاندوز پیش از ظهر امروز پنج شنبه در این دیدار گفت:وظیفه مسئولان کمک به حل مشکلات جامعه معلولان و افراد نیازمند است و در این راستا باید با برقراری ارتباط عاطفی و ایجاد روحیه نشاط در جمع خانواده های تحت پوشش بهزیستی از آنان حمایت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

 

,

وی با تشکر از زحمات مدیر و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان پارس آباد در رسیدگی به مشکلات خانواده های تحت پوشش افزود: این بازدیدها به منظور آشنایی بیشتر با مشکلات نیازمندان و بررسی و رفع این مشکلات است.

,

 

,

, ,

آزاد رییس اداره بهزیستی شهرستان پارس آباد نیز در این دیدار گفت: توجه به معلولان و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی از مسائل مهمی است که دنبال می شود تا در راستای توانمندسازی آنان اقدام موثر صورت گیرد.

,

 

,

وی ضمن ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای کمک به حل مشکلات معلولان از تحت پوشش قراردادن تعداد 600 معلول و نیازمند در اصلاندوز خبر داد و گفت:ساخت مسکن، حمایت از خانواده های بی سرپرست و نیازمند و ارائه خدمات مختلف درمانی و توانبخشی معلولان جسمی و روانی از جمله اقدام های انجام شده در این راستا بوده است.

,

 

,

, ,

مسئولان در این دیدار ضمن توزیع سبد کالا و هدایا به این خانواده،بر حل مشکلات آنان قول مساعد دادند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه