اخبار داغ

خدمات‌رسانی گروه جهادی خادمین سیدالشهدا(ع) در مناطق محروم کبودرآهنگ

خدمات‌رسانی گروه جهادی خادمین سیدالشهدا(ع) در مناطق محروم کبودرآهنگ
گروه جهادی 50 نفره خادمین سیدالشهدا(ع) با حضوردر پنج روستای بخش شیرین سو اردوی جهادی برگزار نمودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت بسیج سازندگی همدان، سجاد حضرتی مسئول گروه جهادی خادمین سیدالشهدا(ع) گفت: در این اردو که به مدت 15 روز طول کشید به ارائه برنامه های متنوع در بخش های فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و درمانی و... پراخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی خاطر نشان شد: در این اردو کلاس های آموزش قرآن، احکام، کمک درسی، صنایع دستی و ... برگزار شد.

,

مسئول گروه جهادی خادمین سیدالشهدا(ع) افزود: برگزاری نماز جماعت، اهدای اقلام کمک تحصیلی برای دانش آموزان کم بضاعت، ارائه مشاوره در خصوص خانواده و سبک زندگی اسلامی از دیگر اقدامات انجام شده این گروه جهادی بود.

,

حضرتی با اشاره به ویزیت رایگان و توزیع رایگان دارو در مدت برگزاری اردو تصریح کرد: این اردو در روستاهای چهارسوق، اوزون دره، آقکند، قادرآباد وباغچه کبودرآهنگ برگزار شد و خوشبختانه مورد استقبال اهالی روستا قرار گرفت.

,


این جهادگر بسیجی در خصوص دیگر فعالیت صورت گرفته در اردو اظهار داشت: با همکاری کمیته امداد امام (ره)  و همیاری خیرین یک باب منزل مسکونی برای  یک نیازمند در روستای باغچه  احداث گردید.

,
, این جهادگر بسیجی در خصوص دیگر فعالیت صورت گرفته در اردو اظهار داشت: با همکاری کمیته امداد امام (ره)  و همیاری خیرین یک باب منزل مسکونی برای  یک نیازمند در روستای باغچه  احداث گردید.]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه