اخبار داغ

امام جمعه شهرستان پارس آباد:

جنگ هنوز تمام نشده است/ دشمن در فضای مجازی کانون خانواده را هدف قرار داده است

جنگ هنوز تمام نشده است/ دشمن در فضای مجازی کانون خانواده را هدف قرار داده است
امام جمعه پارس آباد در یادواره شهدا این شهر با بیان اینکه جنگ ما با دشمن هنوز تمام نشده است، گفت: دشمن امروز در فضای مجازی اعتقادات و کانون خانواده را هدف قرار داده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، یادواره شهدای پایگاه امام محمد تقی(ع) محله پشت کارخانه پنبه با حضور حجت الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه، سرهنگ مطلب شاهی فرمانده سپاه پارس آباد، خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از بسیجیان شامگاه چهارشنبه در مسجد سیدالشهداء این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان, آران مغان, آران مغان,

 

,

امام جمعه پارس آباد در این یادواره زنده نگه ‌داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را با توجه به رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام ضروری دانست و گفت: امروز اقتدار، امنیت و آرامش موجود در کشور را مرهون خون پاک شهدا هستیم.

,

 

,

حجت الاسلام رشادی با بیان اینکه با تأسی از فرهنگ شهادت بسیاری از تهدیدهای بزرگ را با موفقیت و سربلندی پشت سر گذاشته‌ایم، اظهار داشت: جنگ هنوز تمام نشده است و دشمنان امروز به فکر نبرد مسلحانه نیستند بلکه با جنگ نرم و استفاده از رسانه و فضای مجازی می خواهند به اعتقادات و اصول نفوذ پیدا کنند و امنیت خانواده ها را به خطر اندازند.

,

 

,

وی ضمن تاکید بر تداوم  نام، یاد و راه شهدا و انتقال ارزش‌های اسلامی به نسل جوان تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی به برکت خون شهدا و استقامت ملت به ثمر رسیده و لازم است با تمام توان از این انقلاب محافظت کنیم.

,

 

,

امام جمعه پارس آباد با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا مسئولیتی همگانی است، خاطرنشان کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا حداقل کاری است که باید در مقابل عظمت و فداکاری شهدا انجام دهیم.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه