اخبار داغ

فرمانده دیروز و فرماندار امروز:

همچنان در میدان مین هستیم/ رهایی از تهدیدهای پنهان، سخت‌تر از میدان مین است

همچنان در میدان مین هستیم/ رهایی از تهدیدهای پنهان، سخت‌تر از میدان مین است
جواد زنجانی که در 15 سالگی‌اش به جبهه رفته و در لشکر عاشورا، گردان قاسم(ع)، علی اصغر(ع) شرکت داشته و اینک فرماندار شهر اردبیل است، تاکید دارد: ما همچنان در روی میدان مین ایستاده ایم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد زنجانی که در 15 سالگی‌اش به جبهه رفته و در لشکر عاشورا، گردان قاسم(ع)، علی اصغر(ع) شرکت داشته و اینک فرماندار شهر اردبیل است، در گفتگو با ، در تفاوت جنگ امروز با دیروز می‌گوید: ما همچنان در میدان‌ مین هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , ,

وی ادامه داد: امروز رهایی از تهدیدهای پنهان از انواع اقسام مین‌ها سیم های خاردار، تله‌های دنیایی و نفسانی سخت تر است مگر به توفیق الهی و دعای خیر شهیدان.

,

زنجانی تاکید دارد: اگر آن زمان امنیت و اقتدار ما بعد از خداوند از اتحاد و حضور حضرت امام بود، امروز باید اتحاد، انسجام و تبعیت از ولایت فقیه فصل الخطاب باشد.

,

فرماندار شهر اردبیل با بیان اینکه باید قدر و نعمت امنیت و عزت کشور مان را بدانیم، ادامه داد: فراموش نکنیم اقتدار، امنیت و آرامش امروز را مرهون جانفشانی های فرزندان این مرز و بوم هستیم که این ایثارها باید زنده بماند و ضروری است نسل آینده و جدید در جریان زحمات و تلاش های آنان باشند.

,

این یادگار دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: رسالت حفظ آرمان ها و ارزشهای دفاع مقدس از تمام رسالتها بالاتر است لذا در هر سنگری که باشیم چه در سنگر مدرسه و یا مدیریت این مسئولیت از ما جدا نخواهد شد و باید در رفتار، کردار، عمل و گفتار حق شهدا را ادا کنیم.

,

 زنجانی خاطر نشان کرد: هفته دفاع مقدس تجدید خاطره و یادآور رشادتهاست لذا وظیفه ما است که بدون تحریف و اغراق حقایق دفاع مقدس ایثارگری ها رشادت های نسل را بیان کرده و راه و هدفی را که تعریف کردند هر سال تجدید کنیم.

,

وی تاکید کرد: یادگاران دوران دفاع مقدس در هر مسند و مکانی که باشند یک ادبیات مشترک دارند و آن  خاکی بودن و تواضع است؛ میراثی ارزشمند که پای آن خونهای پاک بسیاری ریخته شده است.

,

فرماندار اردبیل که خود از یادگاران و فرماندهان دوران دفاع مقدس است، تصریح کرد: مصلحت الهی بود از جاماندگان قافله شهدا باشم و شاید کمی ناخالصی‌ها و ارزوهای طولانی مانع و سدی شد امثالی چون من از قافله جا بمانیم ولی وظیفه جاماندگان سخت تر و بیشتر است و از قافله جا ماندن خیلی سخت تر...

,

وی گفت: باید حواسمان  بیشتر از این به خانواده شهدایی باشد که مادرانشان در غم فراق دلبندهایشان قد خم کرده اند و  بچه هایی که یادگاران شهدا هستند بدون مهر و محبت پدری ایام سپری می کنند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه