اخبار داغ

حمایت بدون قید و شرط از کاندیداتوری روحانی

حمایت بدون قید و شرط از کاندیداتوری روحانی
معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه راهبرد انتخابات ٩۶ این حزب را تبیین کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود واعظی در هفتمین همایش استانی حزب اعتدال و توسعه به تحلیل روند انتخابات۹۲و۹٤ و راهبرد انتخابات ٩۶پرداخت و اظهار کرد: دولت روحانی با منویات مقام رهبری و تعامل و همکاری با سایر قوا و پشتیبانی ملت در دو عرصه کاهش تهدیدات خارجی و رونق اقتصاد داخلی فعالیت می کند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,



واعظی تاکید کرد: ادامه این راه به اقتدار و نقش أفرینی بیشتر کشور و رونق و توسعه اقتصادی و بهبود معیشت و رفاه ملت می انجامد و حزب اعتدال و توسعه از مرام اعتدالی و دولت اعتدالی و سیاست تعامل بین المللی روحانی بدون قید و شرط حمایت می کند.

,
,
,



وی با اشاره به شرایط قبل از انتخابات ریاست جمهوری 92، با بیان اینکه در آن سالها برای برگزاری نشست با مشکل و تهدیدات مواجه بودیم اظهار کرد: از مقام معظم رهبری که حق الناس را مطرح کردند تشکر و قدر دانی می کنیم که فضای جدیدی به وجود آوردند و مردم به رهبرشان اعتماد کردند؛ آنچه که ایشان برای مشارکت فرمودند که اگرمن را قبول ندارید ولی برای نظام و کشورتان و برای آینده تان رای دهید، اوج یک تحول در ذهنیت همه مردم بود.

,
,
,



واعظی افزد:مقام معظم رهبری می خواستند اهمیتی که انتخابات در کشور دارد و نشانگر دموکراسی دینی و مردم سالاری دینی است را گوشزد کنند در این راستا باید یک تشکر از مقام معظم رهبری داشته باشیم و یک تشکر هم باز از مردم که  انصافا ما با مردم فهیمی مواجه هستیم مردمی که در مقاطع مختلف شرایط بسیار حساس و گردنه های خیلی مهم درست تصمیم می گیرند و کشور را نجات می دهند.

,
,
,



معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه بیان کرد : در انتخابات سال 92 ریاست جمهوری مردم به یک تفکر اعتدالی رای دادند و پای این اعتقادشان هم ایستادند .

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه