اخبار داغ

سلطان شیشه جنوب کرمان دستگیر شد

سلطان شیشه جنوب کرمان دستگیر شد
فرمانده انتظامی جیرفت با اعلام خبر دستگیری یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر و اراذل و اوباش این شهرستان معروف به «سلطان شیشه» گفت: به هیچ عنوان اجازه ی جولان به مخلان نظم و امنیت را نخواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش ایسنا، سرهنگ "ماشاالله ملائی" در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران در پی اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع موادمخدر آگاه شدند و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی تصریح کرد: ماموران در تحقیقات خود دریافتند، این فرد دارای 16 فقره سابقه محکومیت کیفری است که در هر مرحله بعد از آزادی از زندان مجددا به تکرار اعمال مجرمانه و ایجاد ناامنی دست زده است.
,
 
,
ملائی افزود: از این رو کارآگاهان پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس سرانجام مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.
,
 
,
وی در ادامه با بیان این که ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار 110 گرم شیشه را کشف کردند، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
,
 
,
فرمانده انتظامی جیرفت گفت: در بررسی سوابق متهم مشخص شد وی هشت فقره ایراد ضرب و جرح عمدی، قدرت نمایی با سلاح سرد، دو فقره آدم ربایی، اعمال غیراخلاقی، درگیری با ماموران، سرقت، تخریب اموال، تبانی، توزیع مواد مخدر صنعتی، ایجاد درگیری با سلاح سرد، ایجاد رعب و وحشت بین مردم و دیگر اعمال مجرمانه را در کارنامه سیاه خود دارد.
,
 
,
وی در پایان با اشاره به ابراز رضایت و خوشحالی شهروندان از این اقدام قاطع پلیس گفت: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و استفاده از توان موجود در تمام اقشار اجتماعی اجازه نخواهد داد سوداگران مرگ و هنجارشکنان در هیچ نقطه ای احساس آرامش کنند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه