اخبار داغ

انتقاد استاندار همدان از بانک ها

انتقاد استاندار همدان از بانک ها
استاندار همدان با بیان اینکه نمی‌دانم چرا برخی افراد به کارشکنی علاقه دارند، گفت: برخی بانک‎ها دو صدم و یک‌صدم درصد وام ازدواج پرداخت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس، محمدناصر نیکبخت عصر امروز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان به بررسی مشکلات شرکت‎های الوند پنیر نهاوند و ظفر گاما پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه با بررسی مشکلات کارخانه قند همدان گفت: کارخانه قند همدان در زمانی که شرایط و وضعیت مناسبی نداشت، فروخته شد و سرمایه‎گذار دیگری آن را خرید.

,

استاندار همدان با تاکید بر اینکه هیچ کس امید نداشت کارخانه قند همدان دوباره فعال شود، افزود: ساختمان و ماشین‌آلات این کارخانه از بین رفته بود.

,

وی افزود: زمانی که سرمایه‎گذار کارخانه قند را خریداری کرد همه تصور کردند زمین این واحد را می‎خواهد اما پس از بازدید از کارخانه به او تبریک گفتم چراکه این فرد یک مرده را زنده کرده بود.

,

نیکبخت با تاکید بر اینکه اکنون باید به کارخانه قند همدان کمک کنیم چراکه باعث ایجاد اشتغال شده است، افزود: اگر کارخانه قند وجود نداشته باشد، کشاورز برای چه کسی باید چغندر بکارد؟

,

وی با تاکید بر اینکه مشکل کارخانه قند همدان باید سه ساله حل می‎شد، خطاب به مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: سرمایه‎گذاران کارخانه قند همدان انسان‌های خوبی هستند که باید به آنها کمک کرد.

,

استاندار همدان در ادامه از مدیرکل امور مالیاتی خواست برای حل مشکل این واحد فرصتی داده شود، که در این راستا تاریخ 18 مهر ماه تعیین شد.

,

وی در ادامه به بررسی مشکل زیست محیطی واحد تولیدی پاک سرکان پرداخت و با تاکید بر اینکه تولید مهم است، اما قرار نیست محیط زیست نادیده گرفته شود، اظهار کرد: تولید و محیط زیست هر دو باید مدنظر باشد.

,

نیکبخت از مدیر واحد تولیدی پاک سرکان خواست تا تولیدات سموم و بازیافت پلاستیک را حذف کند و ادامه داد: طرح توسعه این واحد 5 میلیارد تومان هزینه دارد که می‎توان 500 میلیون تومان برای سلتیک هزینه کرد تا مشکل این واحد حل شود.

,

*در همدان رئیس دستور می‎دهد اما دیگری می‎گوید نه!

,

وی در ادامه از برخی کارشکنی‎ها انتقاد کرد و با بیان اینکه در همدان امتیاز به کسی داده می‌شود که نه بگوید! افزود: در همدان رئیس دستور می‎دهد اما دیگری نه می‎گوید.

,

استاندار همدان در ادامه خواستار تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی شد و افزود: در ستاد اقتصاد مقاومتی همه سازمان‎ها حضور دارند و توضیح می‎دهند که در چه مرحله‎ای از کار هستند.

,

وی در ادامه به همکاری بانک‎ها با ستاد تسهیل اشاره کرد و با بیان اینکه بانک کشاورزی تعدادی نیرو دارد که همراهی نمی‎کنند، اظهار کرد: آقای زبردست معاون رئیس بانک یکی از این افراد است که در حال خارج شدن از جمع افراد کارشکن است.

,

نیکبخت افزود: در مورد پرونده گلخانه «زمانی» یکی از کارکنان بانک کشاورزی با تهران تماس گرفته که در همدان تحت فشار استاندار هستیم، با پروژه موافقت نکنید.

,

وی گلخانه «زمانی» را یکی از بی‎نظیرترین گلخانه‎ها در کشور دانست و افزود: به دلیل وجود این گلخانه هلندی‌ها قصد دارند با سرمایه خود در همدان گلخانه‎ای 50 هکتاری ایجاد کنند.

,

استاندار همدان با انتقاد از اینکه در همدان کار کردن جان آدم را می‎گیرد، نمی‎دانم چرا برخی افراد به کارشکنی عشق دارند، افزود: فرد کارشکن بیمار است چراکه عایدی کار او مشخص نیست.

,

وی از معاون بانک کشاورزی همدان خواست تا به مدیر شعب بانک اطلاع دهد که هفته آینده اتمام طرح‎ها را اعلام کند و در ادامه افزود: اگر مدیر شعب بانک کشاورزی همدان اتمام طرح‎های خود را در هفته آینده اعلام نکرد به بهانه بیماری استعلاجی خود را تمدید کند.

,

*طرح پیشنهادی اولیه بندر خشک آماده شده است

,

نیکبخت در ادامه با بیان اینکه در گذشته موضوع بندر خشک در استان را مطرح کردیم، ادامه داد: طرح پیشنهادی اولیه بندر خشک آماده شده و در این راستا باید مکاتبات با وزارت راه و شهرسازی را آماده کنیم تا بتوانیم طرح را به مرحله عملیاتی و مصوبه برسانیم.

,

وی در ادامه خطاب به مدیر بانک کارآفرینی امید بیان کرد: امروز به روزی رسیدیم که بانک بدنام شده است چراکه فردی را زندانی کرده که استحقاق او زندان نبود.

,

استاندار همدان با طرح این سئوال که چرا بانک این گونه خود را بدنام کرد، افزود: بانک کارآفرینی و امید مشتریان خوبی داشت که می توانست با آنها مماشات کند تا واحدهای آنها فعال شوند.

,

وی با اشاره به اینکه در هیچ استانی به اندازه همدان کارگروه ستاد تسهیل تشکیل نمی‎شود، بیان کرد: در صورتی که ستاد تسهیل استان 220 پرونده واحدهای فعال شده را به ستاد تسهیل مرکز ارسال کند استان همدان به رتبه چهارم خواهد رسید و پنج رتبه بالا می رود.

,

نیکبخت افزود: پرداخت‎های مستقیم تسهیلات هنوز اضافه نشده که در صورت افزودن پرداخت‎های مستقیم استان همدان در پرداخت تسهیلات به رتبه نخست و یا دوم کشور می‎رسد.

,

* بانک‎ها فهرستی از واحدهای تملک شده را تهیه کنند

,

وی خطاب به بانک‎ها با بیان این سئوال که بانک‎های واحدهای تملیک شده را توانسته‎اند واگذار کنند؟ ادامه داد: بانک‎ها فهرستی از واحدهای تملک شده را تهیه و هرچه سریع‎تر این واحدها را تعیین تکلیف کنند.

,

استاندار همدان همچنین از رسانه‎های استان به دلیل همراهی با ستاد تسهیل تشکر کرد و افزود: از بانک‎ها در رابطه با ستاد تسهیل سپاسگزارم؛ اما در مبحث ازدواج و تسهیلات ازدواج از برخی از بانک‎ها انتظار آماری که در کارگروه ساماندهی جوانان اعلام شد را نداشتم.

,

وی با بیان اینکه بانک ملی 33 درصد پرداخت وام ازدواج داشته است، افزود: برخی بانک‎ها دو صدم و یک صدم درصد پرداخت وام ازدواج داشتند.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه