اخبار داغ

بیست دقیقه‌ای برجام را تصویب کردند

بیست دقیقه‌ای برجام را تصویب کردند
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: در مجلس بیست دقیقه‌ای برجام را تصویب کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس، یادواره 9 شهید گرانقدر و پنج شهید گمنام شهر هشتگرد بعد از ظهر امروز با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمع کثیری از مردم ولایت‌مدار این شهرستان برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سردار سعید قاسمی در این مراسم با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان سپاه اسلام به فرمان ولایت لبیک گفته و در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند، افزود: دفاع آنها در حقیقت دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت و ایران اسلامی بود و ما امروز هرچه داریم به برکت خون شهدا و هدایت‌های مدبرانه ولایت است.

,

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: رمز پیروزی ایران اسلامی در جنگ حق علیه باطل، روحیه ولایت‌مداری و شهادت‌طلبی رزمندگان بود و آنها به عشق اسلام و ولایت به جبهه‌ها می‌رفتند.

,

قاسمی گفت: بنابراین امروز نیز می‌توان با روحیه جهادی و پیروی در مسیر ولایت بر مشکلات غلبه کرد و تنها راه برون‌رفت از مشکلات، حرکت در مسیر ولایت است.

,

وی افزود: دشمن یکی از اهدافی که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران پیگیری می‌کرد، تجزیه ایران بود که به دلایل مختلف به ویژه شکست در جنگ تحمیلی به این هدف شوم خود دست پیدا نکرد.

,

* تاریخ رسمی آغاز حمله عراق به ایران 25 روز قبل‌تر از 31 شهریور است

,

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی و فرهنگی بیان داشت: تاریخ شروع جنگ تحمیلی در تقویم سی و یکم شهریور سال 59 که ما آن را قبول نداریم و بر اساس مستندات تاریخی جنگ 25 روز قبل در قصر شیرین به طور رسمی با حمله ارتش متجاوز عراق شروع شده بود و 200 کیلومتر از خاک میهمان ما 25 روز قبل از سی و یکم شهریور اشغال شده بود.

,

قاسمی با اشاره به اینکه فرمانده کل قوای وقت در آن زمان بنی‌صدر بود، گفت: در آن زمان شهید بروجردی‌ها و حسینی‌همدانی‌ها بارها تذکر می‌دادند به رئیس جمهور و دولت وقت که عراق علیه ما آرایش نظامی دیده و آنها در حال حمله به ایران هستند.

,

وی ادامه داد: متاسفانه بنی‌صدر می‌گفت عراق در شرایطی نیست که به ما حمله کند و حتی سپاه و پاسداران را مسخره می‌کرد و می‌گفت شما همه چیز را از لوله تفنگ نگاه می‌کنید و قبول نداشت که کشور در معرض حمله نظامی است.

,

این فرمانده ارشد نظامی افزود: برای بنی‌صدر و کسانی که به دروغ تاریخ را می‌نویسند مردم قصرشیرین مردم حساب نمی‌شدند و حتی به دروغ گفتند که مردم در قصرشیرین برای سربازان عراقی گوسفند قربانی کردند که دروغ بزرگی بود.

,

قاسمی اظهار داشت: متاسفانه به دلیل افزایش سن‌ افراد و حتی مسؤولان اسبق نظام و حتی نظامی‌ها دارند آلزایمر می‌گیرند و خزعبلات می‌گویند و آدم باورش نمی‌شود که یک آدم به عنوان فرمانده اسبق نظامی می‌گوید بنی‌صدر خائن نبود و این حرف‌ها را می‌زنند و می‌گویند آقای بنی‌صدر خائن نبودند! کسی هم نیست به این افراد بگوید حاج‌آقا، عزیز، سردار سلام‌علیکم. اگر بنی‌صدر خائن نبود، پس چی بود؟

,

وی تصریح کرد: متاسفانه در این شلم و شوربایی که نه در کتب درسی از جنگ و انقلاب و امام (ره) درست به ما آموزش می‌دهند، برخی از افراد حرف‌هایی می‌زنند که با تاریخ جنگ همخوانی ندارد.

,

این فرمانده ارشد نظامی در ادامه یکی از جوانان محصل حاضر در جلسه را خطاب قرار داد و گفت: شما در دروس مدرسه چند صفحه درباره امام (ره)، انقلاب و شهدای شاخص مطلب خوانده‌اید که این دانش‌آموز پاسخ داد حدود 20 صفحه.

,

سردار قاسمی ادامه داد: تحقیق کردم و با تحقیق می‌گویم که همین بیست صفحه هم نیست و در همان لحظه پدر این دانش‌آموز را خطاب قرار داد و گفت ای پدری که سه شیفت کار می‌کنی و با اطمینان خاطر فرزند خود را به مدرسه می‌فرستی و انتظار داری که فرزندت با این کتب درسی نسبت به امام (ره) ارادت و اعتقاد داشته باشد و از انقلاب و جنگ و دشمن شناخت کافی کسب کند.

,

* به بچه‌های ما نه درس امام‌‌شناسی می‌دهند و نه دشمن‌شناسی

,

وی اظهار داشت: حتی در مورد دشمن شناسی و آمریکاشناسی و ولایت‌مداری و شهدای شاخص دو صفحه هم مطلب در مدرسه به دانش‌آموزان درس نمی‌دهند. درس حسین فهمیده چی شد، کی حذف کرد، بعد گفتند اشتباه شده است. پدر و مادرهایی که فرزندان خود را به مدرسه می‌فرستید و خیالتان راحت است، بدانید که بچه‌های شما فقط در همین حسینیه‌ها و هیأت‌ها و مراسم‌هایی مانند راهیان نور به صورت کپسولی و برنامه‌های دو ساعته در مورد امام(ره) و انقلاب و شهدا و جنگ و دشمن‌شناسی و ولایت‌مداری مطلب یاد می‌گیرند.

,

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: همه اینها نشان می‌دهد که باید مراسم‌هایی مانند یادواره شهدا و راهیان نور و ... را با قدرت ادامه دهیم و از این دست برنامه‌ها به طور مداوم برای نسل جوان برگزار کنیم، چرا که در مدرسه و دانشگاه چیزی به بچه‌های ما یاد نمی‌دهند.

,

قاسمی اظهار داشت: این شرایط در حالی اتفاق افتاده که در تمام سال‌های پس از انقلاب دولت یا دست اصولگراها بوده و یا اصلاح‌طلب‌ها و تازه همه هم خودشان را پیرو ولایت و امام معرفی می‌کردند. پس پیدا کنید پرتقال فروش‌ را.

,

وی با اشاره به فتنه 88 و فریب برخی از نسل جوان گفت: معلوم است که جوان و نوجوانی که ما دوازده سال رها کردیم و هیچ چیزی به او یاد ندادیم در معرض فریب دشمن قرار می‌گیرد. با گذشت بیش از سه دهه از عمر انقلاب هنوز هم برخی از دانشگاه‌های ما مرکز فساد است و فساد را پمپاژ می‌کند. اکثر اساتیدشان هم آن طرفی هستند و آمال و آرزوی آنها همین‌هایی هست که دولت را منحرف کند.

,

* آقایان تازه شب انتخابات می‌فهمند بچه‌هایشان کدام طرفی رفته‌اند

,

سردار سعید قاسمی بیان داشت: ما خیلی دیر می‌فهمیم که این بچه‌های ما در حقیقت بچه ما و انقلاب نیستند. تازه شب انتخابات می‌فهمیم که کدام طرفی رفته‌اند. وقتی موضوع کتاب‌های درسی و آموزش و پرورش و متد درسی ما انقلابی نیست و به درستی تربیت نمی‌شوند و به طور اتفاقی و به طور اشتباهی درس‌های مربوط به شهدا و امام (ره) و شهید فهمیده‌ها حذف می‌شود، معلوم است که باید شاهد این شرایط باشیم.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از کسانی که به مسائل ملی‌گرایانه در مقابل مسائل اصلی و اساسی می‌پردازند، گفت: ملی‌گراهای ما دو گروه هستند، یک گروه افراطی داریم که با کوروش و هخامنشی محشور هستند و در دیدگاه آنها دو قطب بیشتر وجود ندارد و آنهم ایرانی و رومی است. یک گروه هم شاهنشاهی‌پرست هستند. از هر کدام این گروه‌ها وقتی سوال کنی که خوب آیا نام و نشانی از ایران قدیم باقی مانده و یا خیر هیچ پاسخی نمی‌دهند.

,

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی و فرهنگی افزود: اگر به همین شاهنشاهی‌پرست‌ها بگویی که نقشه 250 سال پیش ایران را نشان ما دهید، هیچ حرفی نمی‌زنند و نمی‌گویند به چه دلیل و بر اساس نقشه انگلیس خبیث چرا دو سال قبل از انقلاب ناگهان استان یازدهم وقت ایران که همان بحرین است، از ایران جدا شد.

,

* به همین راحتی که بیست دقیقه‌ای برجام را تصویب کردند، یک روز بحرین را از ایران جدا کردند

,

قاسمی اظهار داشت: در آن مقطع به ما می‌گفتند که بحرینی‌ها یک مشت آدم فقیر هستند که همین امروز و فردا نفت آنجا تمام می‌شود و برای شما مصیبتی می‌شوند و بیایید این را بدهید و برود! به صورت ظاهری و صوری هم یک بازی دموکراتیک راه انداختند و رای گرفتند و یک استان کشور را از ما جدا کردند در همین زمان شاهنشاهی. به همین راحتی امروز که برجام را بیست دقیقه‌ای برجام را تصویب کردند، بحرین را هم از ما جدا کردند.

,

وی با تاکید بر اینکه برجام تنها محدود به مسائل هسته‌ای نیست، تصریح کرد: همان روزی که اشتباهی درس حسین فهمیده‌ها را از کتب درسی حذف کردند، به صورت اتفاقی و اشتباهی هم صهیونیست‌ها در روزنامه‌های خود نوشتند، دروسی که در کتب درسی ایران است، خوب نیست. آنها در برجام با همه چیز ما کار دارند و یواش یواش و آرام جلو می‌آیند.

,

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: فقط در دوران دفاع مقدس است که می‌بینیم کلی آدم در جبهه‌ها از وجب به وجب خاک کشور دفاع کردند و عشق دفاع و شهادت داشتند و فقط یک بار در تاریخ ما اتفاق افتاده برای متر به متر خاک میهن عده‌ای جنگیدند و عده‌ای حاضر نشدند حتی یک متر از خاک مهین را به دشمن دهند.

,

* به دشمن چک سفید امضا داده‌اند

,

قاسمی گفت: بعد این آقایان از تعامل به عنوان یک روز تاریخی یاد می‌کنند. تعامل یعنی ننگ دست دادن و سازش کردن با دشمن. این روز را روز تاریخی معرفی می‌کنند. گفتند بر اثر برجام سایه جنگ را از سر کشور برداشتیم. حال سوال این است که با دست دادن به دشمن و استکبار سایه جنگ را برداشتید. چک سفید امضا دادید به دشمن و بعد گفتید آنها به ما قول دادند. چه قولی دادند که هنوز ما را تهدید می‌کنند. خواب هستید شما و خبر ندارید.

,

وی افزود: سایه جنگ را از سر ما ابراهیم‌ هادی‌ها برداشتند. سایه جنگ را از سر ما شهیدانی برداشتند که به دستور فرمانده گردان در کانال ماندند و فرمانده گفته بود تا من نگفتند از کانال خارج نشوید و از همین جا دفاع کنید. آن بچه‌ها هنوز هم توی کانال هستند و دارند دفاع می‌کنند. استخوان‌های آنها در مناطق عملیاتی هنوز هم غوغا می‌کند. شما که بلد نبودید سایه جنگ را از سر ما بردارید.

,

وی بیان داشت: سخنگوی فارسی‌زبان کاخ سفید می‌گوید ما در برجام به همه تعهدات خود عمل کردیم. شما می‌گوید عمل نکردند. یا شما دروغ می‌گوید یا آنها. شاید هم هر دو دروغ می‌گوید. از یک طرف می‌گوید غربی‌ها به تعهدات خود عمل نکردند و از طرف دیگر می‌گوید ما سایه جنگ را از سر کشور دور کردیم. شما حتی نتوانستید از طرف مقابل یک ضمانت ساده بگیرد، چگونه سایه جنگ را دور کردید.

,

* در فرهنگ صحبت از در‌های باز می‌کنند

,

سردار سعید قاسمی افزود: ما با یک برجام روبه‌رو نیستیم و آنها وقتی صحبت می‌کنند می‌گویند برجام‌ها. حالا برای ما برجام‌های زیادی تدارک دیده‌اند. برجام اقتصادی، برجام فرهنگی و برجام ... در راه است. به عنوان مثال امروز در حوزه فرهنگی هر حرف و نقدی بیان می‌شود، بلافاصله می‌گویند کنسرت‌ها چه شد. به صراحت می‌گویند که ما در عرصه فرهنگ تابع سیاست درهای باز هستیم. سیاست درهای باز یعنی چی؟ طویله درب باز ندارد، چرا که اگر درهای طویله باز باشد، شب گرگ به گوسفندان حمله می‌کند.

,

وی ادامه داد: آقای سیاست درهای باز، لطفا یک بار به خانمت بگو شب در را قفل نکن و وقتی از خانه بیرون آمدی درها را باز بگذار ببین چه اتفاقی برای خانه‌ات می‌افتد. شمایی که چهار روز میری آمریکا و اروپا در خانه‌ات را باز بگذار.

,

این تحلیل‌گر مسائل فرهنگی اظهار داشت: برجام گردشگری هم داریم. مسؤولش به صورت صریح و مستقیم می‌گوید ما باید از سیستم گردشگری تایوان و تایلند تجربه بگیرم. احتمالا می‌خواهند مثل تایلند نماز جمعه را کنار ساحل برگزار کنند. انگار از نظر آقایان برجام به معنی برو حالش رو ببر است. اینها برای ما برنامه دارند و در پسابرجام به دنبال برجام‌های دیگر و انحراف‌های متعدد هستند و امروز انحراف در قراردادهای نفتی و انحراف در آموزش و پرورش را شاهد هستیم. برجام در آموزش عالی که نیاز نیست از ابتدا برجام را اجرا کردند. همه را می‌خواهند خصوصی کنند. به جای مدیریت حراجی در کشور زدند. بندر کشور را 99 ساله دادند به هند.

,

* آموزش و پرورش در اشغال حزب خاص منحرف است

,

وی افزود: آموزش و پرورش در اشغال حزب خاص منحرف است. یکی از همین آقایان رفت در جمع مدیران آموزش و پرورش حرف از جمع کردن قدرت دفاعی ما زد و بعد گفت ان‌شا‌الله در دوره دوم ریاست جمهوری کارهای ناتمام را تمام می‌کند و بعد ده دقیقه مدیران آموزش و پرورش ما ایستاده برای او کف زدند. شما چه انتظاری از این آموزش و پرورش دارید.

,

وی ادامه داد: شب‌ها تا صبح اتاق‌های فکر برگزار می‌کنند و معلوم نیست که دار و دسته بنیاد باران و خاتمی‌ها چه برنامه‌هایی برای ما در سر دارند. رفقایشان تا فهمیدند احمدی‌نژاد دارد می‌آید، انگار زلزله هشت ریشتری در خانه آنها افتاد و خواب نداشتند. خدا را شکر که بصیرت حضرت آقا را شاهد بودیم و اجازه ندادند که آتش دوباره‌ای در کشور ایجاد کنند.

,

قاسمی تصریح کرد: گفتند ما آمدیم و تحریم‌ها و انزواهایی که در دولت قبل علیه ما وضع شده بود را برداشتیم. نامردها تحریم مربوط به دولت قبل نبود و بعد از انقلاب دوم و تسخیر لانه جاسوسی ما تحریم شدیم و هنوز هم تحریم هستیم. یادتان رفته که امام (ره) فرمود "کارتر اگر یک کار خوبی در طول عمرش کرده باشد همین تحریم و قطع رابطه آمریکا با ایران است و ما این را به فال نیک می‌گیریم." نامردها انزوا برای دوره احمدی‌نژاد نیست. قبل از انقلاب ژاپنی‌ها کارگر ما بودند و دلار هفت تومن بود، امام ره) آمد و زلزله ایجاد کرد و ما منزوی شدیم. البته در نظر مستکبران و ظالمان و نه در نزد مستضعفان و مظلومان و آزادی‌خواهان.

,

* رفتند در سازمان ملل و گفتند همه چیز درست شد

,

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی افزود: آقای رئیس شما رفتی در سازمان ملل و آمدی به ما گفتی صحبت کردم و همه چیز درست شد. بعد همین وزیر شما و رئیس بانک مرکزی شما گفت کارهایی که انجام شده در حد هیچ است. یک روستایی مازندرانی از من سوال کرد که ما این همه چیز دادیم چه ضمانتی گرفتیم. گفتم در پسابرجام ضمانت نداریم.

,

قاسمی اظهار داشت: مگر نگفتید بعد از آفتاب برجام همه تحریم‌های مالی و موشکی و سیاسی و نظامی یک طرفه رفع می‌شود. بعد از هفت ماه آمدند گفتند تقریبا هیچ. امروز با صدای بلند اعلام می‌کنیم که امت شهید پرور ما خواهان محاکمه تمام شخصیت‌ها، در هر لباس و هر منصبی که دروغ و انحراف از مسیر اصلی انقلاب را مرتکب شدند را دارند. امروز مردم می‌پرسند آقا برنامه صد روزه چی شد. حقوق‌های نجومی چی شد. مگه نگفتید هزار نفر حقوق نجومی می‌گیرند، چی شد بعد شدند 40 نفر و بعد شد همه اینها از اول انقلاب این حقوق‌ها را می‌گیرند. امروز مردم ما خواستار محاکمه تمام این‌ دروغ‌گوهای نفوذی هستند.

,

وی تصریح کرد: همین دروغ‌گوها تمام مفاهیم ما را تغییر داده‌اند. مثلا می‌گویند ما سرباز ولایت و پشت سر رهبری و ولایت هستیم. ای خاک عالم بر سر سربازی که پشت سر فرمانده قرار دارد. تو باید 100 کیلومتر جلوتر بیایی و نه اینکه مدام پشت سر ولایت باشی. همین‌طوری پشت سر ولایت هستی که یک روز می‌گویند داعش در مرز بود و فردا می‌گویند داعش در کرمانشاه بود و فردایش می‌گویند در همدان بود و همین دیروز هم گفتند داعش را در تهران گرفتیم.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه