اخبار داغ

سردار نقدی در جمع خبرنگاران:

رسیدن به برتری در جهان منوط به حفظ قدرت دفاعی و آمادگی رزمی است/ تلاش برای حذف درس‌های آموزنده و عبرت‌آموز دفاع مقدس/ هزینه‌های هنگفت استکبار برای تضعیف بنیه دفاعی ایران

رسیدن به برتری در جهان منوط به حفظ قدرت دفاعی و آمادگی رزمی است/ تلاش برای حذف درس‌های آموزنده و عبرت‌آموز دفاع مقدس/ هزینه‌های هنگفت استکبار برای تضعیف بنیه دفاعی ایران
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیجیان امروز باید در کنار تقویت بنیه دفاعی خود در حوزه جنگ نرم نیز وارد میدان شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدرضا نقدی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:‌ امروز در سایه امنیت می‌توان پیشرفت کرد و حفظ آمادگی دفاعی، زمینه‌ساز همه پیشرفت‌ها و رشد کشور خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: هرچه امنیت ایران اسلامی بیشتر باشد و آمادگی بهتری برای جلوگیری از تجاوزهای دشمن داشته باشیم، سبب می‌شود تا طرح‌های کشور در بخش‌های دیگر نیز با سرعت بهتری پیش رود. 

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: همواره باید آماده بود و به دشمن اجازه نداد که حتی جرأت تعدی به ایران اسلامی را در ذهن خود بپروراند.

,

سردار نقدی تصریح کرد: همه جوانان امروز باید آماده و در میدان باشند و خود را برای مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب آماده کنند و رزمایش‌های الی‌بیت‌المقدس در همین راستا پیش‌بینی شده است. 

,

وی اضافه کرد:‌ امروز جوانان برای فعالیت در بسیج و پاسداری از آرمان‌های امام و انقلاب سر از پا نمی‌شناسند و شاهد حضور پرحجم آنها در رزمایش‌ها و برنامه‌های مختلف هستیم.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  تبیین کرد:‌ رزمایش‌ها برای حفظ آمادگی رزمی و تقویت بنیه دفاعی کشور لازم است و باید دانست که آرامش بدون امنیت هرگز حاصل نمی‌شود.

,

سردار نقدی افزود: امروز در میدان تهاجم فرهنگی و جنگ نرم باید حضوری قوی داشت و این حضور تا حدود زیادی به نوع آمادگی‌های دفاعی کشور بازمی‌گردد.

,

وی توضیح داد:‌ اگر آمادگی رزمی ما نبود، امروز به راحتی نمی‌توانستیم بگوییم در حوزه جنگ نرم حضوری فعال داریم.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تشریح کرد:‌ برگزاری رزمایش‌های مختلف چند پیام مهم برای همگان دارد که پیام صلح و دوستی برای کشورهای همسایه و مقابله با هر تهاجمی به سخت‌ترین شکل ممکن برای کشورهای مستکبر و دشمنان است. 

,

سردار نقدی متذکر شد: تهاجم فرهنگی و اقتصادی امروز در صدر برنامه‌های دشمن قرار دارد و آنها تلاش می‌کنند تا فرهنگ ما را دچار خدشه کرده و روح جهاد، ایمان، جوانمردی، حیا و عفت ملت ایران را از آنها بگیرند.

,

وی تأکید کرد:‌ غربی‌ها می‌دانند همین روحیه سبب پرورش شهیدان ماندگاری شده است و غرب می‌داند از کجا سیلی می‌خورد و به همین خاطر همواره برنامه‌های متعددی برای از بین بردن روحیه دفاعی و معنوی ملت ایران تدارک دیده است. 

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: غربی‌ها می‌دانند رزمندگان سلحشور ما از حسینیه‌ها پا به عرصه دفاع مقدس گذاشتند و پای درس سیدالشهدا(ع) نشسته بودند و فریاد یا حسین(ع) گوشت و خون آنها را با خود عجین کرده بود که بی‌باک سر را به خدا می‌سپردند و با دشمن وارد مبارزه می‌شدند و به همین خاطر است که برنامه‌ریزی‌ها و توطئه‌های خود بر جنگ نرم متمرکز کرده‌اند.

,

سردار نقدی با اشاره به فعالیت‌های خوب انجام شده در حوزه‌های اقتصاد مقاومتی و اردوهای جهادی، راه‌اندازی حلقه‌های صالحین را یکی از اقدامات خوبی دانست که در مسیر اتحاد و همدلی بسیجیان محقق شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه