اخبار داغ

گزارش از اوضاع مسکن در دامغان؛

مسکنی که همچنان نامهربان است! + تصاویر

مسکنی که همچنان نامهربان است! + تصاویر
شهرستان دامغان یکی از شهرستانهایی است که در جهت خانه دار شدن اقشار متوسط و کم درآمد پیشرفت قابل توجهی داشت و با اجرای طرح مسکن مهر این دغدغه در بین مردم کاهش داده است. اما طی روزهایی گذشته یکی از همشهریان دامغانی با تماس با دفتر تیتریک خواستار حضور ما در محل زندگی و خانه او شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک دامغان ؛ پروژه عظیم مسکن مهر یکی از مهم ترین طرح های تاریخ ایران به خصوص در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می شود که توانست معضل بزرگ خانه دار شدن اقشار کم در آمد را تا حدود فراوانی حل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک دامغان,

 این طرح که در دولت های نهم و دهم آغاز و به نام آن ثبت شد، امروز به دلیل برخی از بی توجهی ها از سوی مسئولین دولت یازدهم که ناشی از نگاه منفی آنها به این پروژه راهگشاست که البته انتقادهایی هم وارد است ، در وضعیت چندان مطلوبی نیست.

,

شهرستان دامغان یکی از شهرستانهایی است که در جهت خانه دار شدن اقشار متوسط و کم درآمد پیشرفت قابل توجهی داشت و با اجرای طرح مسکن مهر این دغدغه در بین مردم کاهش داده است.

,

 اما طی روزهایی گذشته یکی از همشهریان دامغانی با تماس با دفتر تیتریک خواستار حضور ما در محل زندگی و خانه او شد . امروز فرصت شد تا به خدمت این همشهری عزیز برسیم . خانه اش زیاد از مرکز شهر دور نبوذ اما بسیار سنتی و کلنگی بود .

,

اقای غ . م ، 58 ساله از وضعیت خانه پدری اش گفت که دیگر چیزی نمانده تا سقفش بریزد . بر روی خودروی خود کار می کند و توانایی تعمیرات و یا خرید منزل جدید ندارد.

,

وی گفت : برای دریافت زمین دولتی و مسکن مهر ثبت نام کرده ام و تمام مراحل را انجام داده ام ولی می گویند سایت بسته است و کاری نمی شود کرد.

,

او که دیگر راهی جز رسانه ای شدن این موضوع نداشت بیان کرد : روا نیست من با این سن به دنبال خانه باشم زیرا تحت پوشش بهزیستی می باشم و این وضع منزل من است. در ضمن خانه در طرح شهرداری دامغان می باشد که تاکنون اقدام به خریداری از من نکرده است.

,

تیتریک ، آماده دریافت پاسخ مسئولان ذیربط می باشد .

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,


انتهای پیام /

,
, انتهای پیام /, انتهای پیام /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه