اخبار داغ

ناگفته های شهرام ناظری در کیش اجرا شد

ناگفته های شهرام ناظری در کیش اجرا شد
کنسرت ناگفته های شهرام و حافظ ناظر در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کیش پرس، کنسرت گروه ناگفته شهرام و حافظ ناظری با حضور داریوش مهرجویی، نیکی کریمی،  رضا عطاران در جزیره کیش اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

در آغاز این برنامه که با کمی تاخیر برگزار شد شهرام ناظری از ناهماهنگی های به وجود آمده از حاضران عذرخواهی کرد و افزود: برخی ناهماهنگی ها در همه جای دنیا وجود دارد.

,

ناظر با بیان اینکه دوست نداریم در برنامه های هنری شاهد چنین نابسامانی هایی باشیم اظهار کرد: این رخداد در طول 37 سال اجرای برنامه هنری همیشه وجود داشته است و مختص جزیره کیش و این برنامه نبوده و نیست.

,

وی با اشاره به اینکه سال هاست از صدا و سیما که خانه اصلی اوست دور افتاده و به نوعی از خانه خود رانده شده است گفت: مشکلات در حوزه هنری بسیار است و متاسفانه فشار های روحی و روانی در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری دیده می شود زیرا برنامه ریزی صحیحی در این حوزه وجود ندارد و اگر اتفاقی هم افتاده به همت اشخاص بوده که هنر را همچنان پیش برده است.

,

این خواننده مشهور کشور با اشاره به اینکه در کشورهای پیشرفته برای اینکه مردم به سوی هنر سوق داده شده و به هنر توجه بیشتری داشته باشند به بخش های هنری و موسیقی یارانه تعلق می گیرد افزود: مردم در این کشورها با ارزانترین قیمت در بهترین سالن ها از کنسرت ها و برنامه های دیگر هنری استفاده می کنند

,

ناظری در پایان هر بخش از اجرای برنامه از حسن توجه و دقت حاضران تقدیر کرد و رعایت نظم و سکوت در هنگام اجرای برنامه را تحسین برانگیز خواند.

,

وی با تقدیر از همکاری و همراهی سازمان منطقه آزاد کیش در برگزاری کنسرت ناگفته ها در کیش از دشواری های برگزاری چنین برنامه هایی یاد کرد

,

قطعه تکنوازی ویلن با نام « آفرینش»، آواز شوالیه، من که حیران زملاقات توام،  از جمله قطعات اجرا شده در این برنامه بود.

,

کنسرت ناگفته ها بخشی از برنامه باشگاه هواداران هنر است که به مدت سه روز با اکران سه فیلم از داریوش مهرجویی به نام های " سارا"، " چه خوبه برگشتی" و نارنجی پوش، اجرای کنسرت گروه" پالت" اجرای کنسرت گروه" لیان " و تئاتر" آخرین انار دنیا" به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی در جزیره کیش برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه