اخبار داغ

امام جمعه شهرستان خاش در صبحگاه مشترک ناجا؛

صلابت و اقتدار دو ویژگی مهم ناجا است/ ماموران نیروی انتظامی با هوشیاری و بصیرت کامل تمامی مشکلات و معضلات امنیتی را رصد می کنند

صلابت و اقتدار دو ویژگی مهم ناجا است/ ماموران نیروی انتظامی با هوشیاری و بصیرت کامل تمامی مشکلات و معضلات امنیتی را رصد می کنند
امام جمعه شهرستان خاش گفت: صلابت و اقتدار دو ویژگی مهم ناجا است و هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب جهت افزایش رضایتمندی شهروندان از عملکرد پلیس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسین میری در صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در خاش برگزار شد، اظهار کرد: امنیت رو آسایش رکن و اساس و پایه زندگی است و نقش حساس و تاثیرگذار نیروی انتظامی بعنوان یک ارگان مردمی در امنیت و رفاه شهروندان بسیار ضروری بوده و پاسداری و حراست از دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تفتان ما, تفتان ما, تفتان ما, تفتان ما,

وی با بیان اینکه شهروندان باید در هر زمان و مکانی با نیروی انتظامی همکاری و مساعدت کنند، تصریح کرد: شیعه و سنی و زن و مرد و نوجوان و جوان فرقی نمیکند و همه باید با نیروی انتظامی همکاری مستقیم داشته باشند چرا که مقوله امنیت در جامعه کنونی امری ضروری است و بدون همکاری با نیروی انتظامی میسر نیست.

,

حجت الاسلام میری بیان کرد: امروز مرزهای استان سیستان و بلوچستان توسط برادران بسیجی و نیروهای مرزبانی مدیریت و نگهداری می شود و این نیروهای نه‌ تنها این سوی مرز بلکه در آن سوی مرز نیز مراقبت‌های مرزی را بیشتر از دو برابر کرده‌اند.

,

 

,

, ,

 

,

* عزت و اقتدار مهمترین ویژگی نیروی انتظامی است

, * عزت و اقتدار مهمترین ویژگی نیروی انتظامی است, * عزت و اقتدار مهمترین ویژگی نیروی انتظامی است,

فرماندار شهرستان خاش نیز اظهار کرد: عزت و اقتدار مهمترین ویژگی نیروی انتظامی است و تعامل با مردم در راستای خدمات رسانی به آنان و کاهش وقوع جرم باید همواره سرلوحه کارها و فعالی خطیر این ارگان مردمی باشد.

,

محمداکبر چاکرزهی با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی باید دانش روز را فراگیرند، تصریح کرد: در چندسال اخیر شاهد تعامل بسیار خوب مردم با پلیس بوده ایم و این سبلب برقراری آسایش و امنیت در سطح شهر شده و نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته است.

,

وی خاطرنشان کرد: هر زمانی که اسم نیروی انتظامی به میان می آید شهروندان احساس رفاع و امنیت می کنند و لذا باید نیروهای ناجا این اعتماد بین مردم و آن ها را افزایش دهند و خدمات مطلوبی را به آنان ارائه دهند.

,

چاکرزهی خاطرنشان کرد: شهروندان باید حضور به موقع ماموران ناجا در عملیات ها را احساس کنند تا بتوانند اعتماد خود را افزایش دهند چرا که ایجاد آسایش و امنیت امری بسیار ضروری در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید همگان برای محقق این مهم دست به دست هم دهند.

,

وی با بیان اینکه مقوله مهم امنیت ارتباط مستقیمی با سرمایه گذاری دارد، گفت: ایجاد امنیت و آسایش مردم این مناطق سبب می شود تا سرمایه گذاران به این شهر سفر کنند و در این شهر سرمایه گذاری کنند و شرایط مطلوبی ایجاد شود.

,

 

,

, ,

 

,

فرماندار خاش با بیان اینکه در عصرکنونی ناجا در سایه منویات رهبر انقلاب با اقتدار در بسیاری از پروژه ها و عملیات ها به خوبی درخشیده است، اذعان کرد:  نعمت آرامش و امنیت نخستین نیاز و ضرورت هر جامعه گسترده است.

, .,

* دستگیری پنج هزار و 174 اتباع بیگانه طی سال گذشته و امسال

, * دستگیری پنج هزار و 174 اتباع بیگانه طی سال گذشته و امسال, * دستگیری پنج هزار و 174 اتباع بیگانه طی سال گذشته و امسال,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد این ارگان، بیان کرد: دستگیری پنج هزار و 174 اتباع بیگانه طی سال گذشته و امسال و تلاش برای انهدام باندهای شرارت و نا امنی و کشفیات مواد مخدر به میزان بیست تن و کشف 170 قبضه سلاح گرینف، کلت کمری و غیره  طی یکسال اخیر موفقیتهای نیروی انتظامی را با مشارکت سایر ارگانها مانند سپاه و سربازان گمنام و حوزه قضایی و حمایتهای فرمانداری نشان می دهد.

,

سرهنگ غلامرضا اربابی در ادامه برگزاری کلاس های مشاوره و حقوق شهروندی، احداث ساختمان های جدید کلانتری ۱۱ و راهنمایی و رانندگی، تلاش در جهت تقویت روابط بین کارکنان شیعه و سنی، جذب بیش از ۱۲۰ نفر نیروی بومی در این ارگان، پیشنهاد استقرار یگان تکاوری در بخش ایرندگان جهت امنیت منطقه،  دستگیری 230 سارق و ابلاغ نامه ای مبنی بر پرهیز از تعقیب، گریز و تیراندازی بدون هدف مامورین ناجا را از مهمترین اقدامات این ارگان دانست.

, .,

وی با بیان اینکه در بحث برقراری امنیت همکاری و همدلی بسیار خوبی در بین ادارات وجود دارد، گفت: نیروی انتظامی بدون شک ‌ بدون همکاری و تعامل شهروندان در انجام ماموریتهایش موفق نخواهد بود.

, .,

سرهنگ اربابی خاطرنشان کرد: اقتدار و عزت ناجا بستگی به سرمایه های اجتماعی و مردم دارد که مشارکت مردم در انجام موفقیت آمیز بسیاری از عملیات ها در این شهرستان بسیار تاثیرگذار بوده و نقش مهمی داشته است.

,

وی با با بیان اینکه ماموریت ناجا به گونه است که در راستای جلب اعتماد مردم باشد، گفت:  مردم می بایست نیروی انتظامی را همواره امین و مورد اعتماد خود بدانند زیرا ارائه خدمت به مردم فرصت مناسبی است که خداوند در اختیار این ارگان قرار داده و فرصتی برای کسب رضایت خداوند و طلب روزی حلال است.

,

 

,

, ,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی خاش اظهار کرد: ارگان مردمی ناجا نماد و مظهر اقتدار و استقامت است و نقش این نیروی مقدس در ایجاد امنیت و نظم در سطح جامعه غیرقابل انکار است.

, .,

به گزارش خبرنگار تفتان ما، در حاشیه این مراسم یگان تکاور به اجرای برنامه های رزمی پرداخت و در پایان از تعدادی مامور نیروی انتظامی و نیز خانواده های شهدای ناجای خاش تجلیل شد.

, تفتان ما،, تفتان ما, تفتان ما, تفتان ما, .,

, ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه