اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فومن خبر داد؛

12 درصد کاهش وقوع سرقت در فومن/کشف 82 درصدی سرقت ها در فومن

12 درصد کاهش وقوع سرقت در فومن/کشف 82 درصدی سرقت ها در فومن
۸۲ درصد از سرقت های امسال در شهرستان تا کنون کشف شده است اما تلاش ما پیشگیری از وقوع سرقت می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهجت نیوز؛ سرهنگ بابک علیزاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فومن با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار کرد:رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم،در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو اطمینان می کنند و اعتماد دارند.ما سربازان سبزپوش نیروی انتظامی با استعانت از خداوند و استفاده از رهنمود های رهبر معظم انقلاب به خود می بالیم که در ایجاد امنیت برای شهروندان عزیز نقش داریم.

سرهنگ بابک علیزاده اظهار کرد:نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت در کشور به طور متوسط در هرسه روز یک شهید تقدیم انقلاب و کشور نموده است.مرزداران غیور جمهوری اسلامی در همین راستا تلاش ویژه ای برای مقابله با ورود عوامل تکفیری و داعشی داشته اند.

وی با اشاره به برگزاری طرح گیلان مطهر در مناطق گردشگری افزود:امسال تحت نظر فرماندهی انتظامی استان گیلان طرح گیلان مطهر در مناطق گردشگری گیلان با حضور روحانیون شهرستانی و طلبه های اعزامی از قم با همراهی نیروهای بسیجی بیش از ۲۰۰۰ مورد تذکر لسانی داشتیم که این طرح را حتی به داخل شهر و پارک فومن انتقال دادیم و در غالب طرح های زلزال و صبح صادق برگزار کردیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فومن در رابطه با مبارزه با کالاهای قاچاق تصریح کرد:امسال بازدید های بسیاری از صنوف داشتیم که در بعضی موارد عدم رعایت موازین قانونی موجب پلمپ واحدهای صنفی گردید.

وی در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد:بیشتر سارقین افرادی هستند که معتاد می باشندو ما در طول ۶ ماه گذشته نسبت زمان مشابه سال قبل ۱۲درصد کاهش میزان سرقت را شاهد بودیم که در واقع به علت افزایش آمار دستگیری متخلفان بودیم.ما در دستگیری معتادان ۹ درصد و در دستگیری خرده فروشان و قاچاقچیان ۵ درصد افزایش آمار نسبت به سال قبل داشتیم.

سرهنگ علیزاده اظهار کرد:در راستای مبارزه با سارقین اصناف می توانند از شرکت های خدماتی استفاده کنند که تاثیر بسیاری در کاهش آمار سرقت دارد.

وی در پایان گفت: ۸۲ درصد از سرقت های امسال در شهرستان تا کنون کشف شده است اما تلاش ما پیشگیری از وقوع سرقت می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهجت نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه