اخبار داغ

مسئول ستاد اربعین دانشجویی استان کرمان خبرداد؛

خروج برادران دانشجو جهت پیاده روی اربعین بدون نیاز به وثیقه/ حضور کاروان ها و موکب های دانشجویی در مسیر نجف تا کربلا

خروج برادران دانشجو جهت پیاده روی اربعین بدون نیاز به وثیقه/ حضور کاروان ها و موکب های دانشجویی در مسیر نجف تا کربلا
مسئول ستاد اربعین دانشجویی استان کرمان خبرداد: برادران دانشجو برای خروج از کشور جهت پیاده روی اربعین به وثیقه نیاز ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدامین شمسی در گفتگو با “دانشجوآزاد” در رابطه با لزوم برگزاری پیاده روی اربعین گفت: شاید عده ای با خود بگویند از خانه هم می توان به امام حسین سلام گفت و از خانه هم می توان زیارت اربعین را خواند؛  چرا باید سختی چند روزه پیاده روی را به جان بخرم و مسیر طولانی را در گرما و سرما طی کنم تا کسی را زیارت کنم که همین لحظه در کنار من است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجوآزاد,

مسئول ستاد اربعین دانشجویی استان کرمان افزود: برای اینگونه افراد بایستی سخنان حضرت زینب(س) خطاب به یزید را یادآور شد که فرمودند: “بخدا که تو نمی توانی یاد وخاطره ما رامحو و نابود کنی”؛ حال اگر همه اینطور فکر کنند که من از خانه به اباعبدالله (ع) سلام می دهم دیری نمی پاید که داستان کربلااز یاد می رود؛ پس باید گفت پیاده روی کربلا یک کار زینبی است.

,

وی دررابطه با فعالیت های ستاد اربعین دانشجویی اظهار داشت: طی هماهنگی هایی که با  سازمان بسیج دانشجویی و سازمان نظام وظیفه دانشجویانی صورت گرفته است؛ علاقمندان به شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی می توانند بدون نیاز به وثیقه و با مراجعه با دفتر بسیج دانشجویی دانشگاهها یا سایت دانشجوآزاد (www.daneshjooazad.ir) تعهد محضری را دریافت و طبق روال قانونی که در خود نامه ذکر شده است فرم را پر کرده و به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه خود تحویل داده و منتظر مجوز خروج خود باشند.

,

شمسی افزود: ستاد اربعین دانشجویی استان کرمان در قدم اول در بحث خروج دانشجویان در بعضی از دانشگاه ها کاروان های دانشجویی و موکب های دانشجویی در مسیر نجف تا کربلا را در اولویت قرار داده است.

,

مسئول ستاد اربعین دانشجویی استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: در ضمن تا الان ستاد دانشجویی هیچ گونه برنامه ریزی در بحث کاروان های خواهران نداشته و تمامی برنامه ها ویژه برادران دانشجو می باشد؛ همچنین کانونها در ستاد اربعین پیگیر رفع مشکلات زائرین اربعین حسینی می باشند آرزو داریم روزی همه دانشجویان درمراسم بزرگ اربعین حسینی شرکت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه