اخبار داغ

کاپیتان تیم ذوب آهن اصفهان پیراهن خود را به بنیاد خیریه کازرون اهداء کرد

کاپیتان تیم ذوب آهن اصفهان پیراهن خود را به بنیاد خیریه کازرون اهداء کرد
مهدی رجب زاده کاپیتان تیم ذوب آهن اصفهان پیراهن خود را که منقش به نام حضرت ولی عصر(عج) بود به بنیاد خیریه چتر خوشبختی کازرون اهداء کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از "کازرون خبر"، مهدی رجب زاده کاپیتان تیم ذوب آهن اصفهان پیراهن خود را که منقش به نام حضرت ولی عصر(عج) بود به بنیاد خیریه چتر خوشبختی کازرون اهداء کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کازرون خبر,

رجب زاده با انتشار تصویر اهداء این پیراهن در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

,

«به نام حضرت دوست، سلام30مهدی.جمعه یعنی انتظار و انتظار و انتظار. بر چهره دلربای مهدی (عج) صلوات. پیراهن مزین شده به نام مقدس و مطهر حضرت صاحب الزمان علیه السلام که روزهای زیادی رو باهاش زندگی کردم و یکی از باارزش ترین چیزایی بود که تو دنیا داشتم و همیشه برام باعث خیر و برکت و افتخار بوده و هست.

,

خیلی برام عجیب و حیرت انگیز بود که خداوند خودش مقدر کرد که جای این زیرپیراهنی کجاست، چون قبلا قرار بود جای دیگه‌ای باشه ولی تقدیر و خواست خداوند که عالم و دانا به همه امور هست، این شد که به جایی بره و دست کسانی بیفته که با خلوص نیت و ایمان قلبی بپذیرنش و بهش افتخار کنن و ارزشش حفظ بشه. بقیش رو تو دلم میزارم و خدا ازش خبر داره. ان شاءالله به حق حضرت زهرا سلام الله علیها که برای بنیاد خیریه چتر خوشبختی کازرون باعث خیر و برکت باشه. خدایا همیشه و در همه حال راضیم به رضای تو.

,

التماس دعا، یا حق به حق امیر مطلق امیرالمؤمنین علی علیه السلام.»

,

مهدی رجب زاده پیراهن خود را به بنیاد خیریه چتر خوشبختی کازرون اهداء کرد

, مهدی رجب زاده پیراهن خود را به بنیاد خیریه چتر خوشبختی کازرون اهداء کرد, مهدی رجب زاده پیراهن خود را به بنیاد خیریه چتر خوشبختی کازرون اهداء کرد]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه