اخبار داغ

همزمان با فرارسیدن ماه محرم؛

پرچم گنبد رضوی به رنگ مشکی درآید

پرچم گنبد رضوی به رنگ مشکی درآید
همزمان با آغاز ماه محرم، ویژه برنامه «اذن عزا» امروز در رواق انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهد پیام، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه ویژه برنامه «اذن عزا» در حرم مطهر رضوی برپا می‌شود، اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم پرچم حرم مطهر رضوی به نشانه آغاز ماه محرم تعویض شده و به رنگ مشکی در می‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهد پیام,

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی افزود: در آخرین روز ماه ذی الحجه پرچم گنبد و پوشش ضریح حرم مطهر رضوی در مراسمی تحت عنوان «إذن عزا» با حضور خادمان بارگاه امام رضا(ع) و با قرائت صلوات خاصه، مرثیه سرایی، عزاداری و سخنرانی تعویض می شود.

,


وی اظهار کرد: مراسم تعویض پرچم گنبد حرم مطهر امام رضا(ع) چندین بار در سال انجام می شود که به صورت رسمی سه بار در آغاز ماه محرم، ماه ربیع الاول و میلاد امام رضا(ع) صورت می گیرد.

,
,


به گفته معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در این مراسم پرچم حرم مطهر رضوی به نشانه آغاز ماه محرم تعویض شده و به رنگ مشکی در می آید و این پرچم تا سه روز پس از شهادت امام رضا(ع) بر گنبد بارگاه منور رضوی برافراشته است.

,
,


حسینی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه «إذن عزا»، یکشنبه ۱۱ مهرماه، از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۱۵ در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

,
,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه