اخبار داغ

اعزام دانش آموزان سقزی به مناطق عملیاتی شمالغرب

اعزام دانش آموزان سقزی به مناطق عملیاتی شمالغرب
در ماه های مهر و آبان، یک هزاو 114 دانش آموز سقزی پایه دهم به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گولان سقز، حق رضا نادرپناه جانشین فرمانده سپاه سقز در کمیته اجرایی راهیان نور شمالغرب ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه پیروزی خون بر شمشیر اظهار داشت: دانش آموزان قشر تاثیرگذار و تاثیرپذیر جامعه محسوب می شوند که حضور آنان در مناطق عملیاتی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به آنان سبب خنثی سازی هجمه های فرهنگی دشمنان می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گولان سقز,
 
,
نادرپناه با بیان اینکه اردوی راهیان نور یک حرکت فرهنگی و ارزشی است، گفت: در ماه های مهر و آبان، یک هزاو 114 دانش آموز پایه ی دهم سقزی(660 پسر و 484 دختر) در قالب 6 کاروان برادر و خواهر به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام می شوند.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور بهترین فرصت را برای آشنایی دانش آموزان با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام است، تصریح کرد: دانش آموزان شرکت کننده در این اردوی دو روزه با حضور در مناطق عملیاتی بوالحسن شهرستان بانه و دو یادمان شهدا در سنندج با آرمان های شهدا تجدید بیعت می کنند.
,
 
,
رییس اداره آموزش و پرورش  سقز نیز در این جلسه  فرا رسیدن بهار تعلیم را به تمامی فرهنگیان و دانش آموزان تبریک گفت.
,
 
,
محمد برومند ضمن اشاره به تهاجم فرهنگی و پیشرفات دنیای تکنولوژی اظهار داشت: دفاع مقدس هویت دینی و ملی ما می باشد و نباید این هویت به فراموشی سپرده شود بلکه لازم است با شیوه هایی خلاقانه و هنرمندانه در میان نسل جوان به خوبی معرفی گردد.
,
 
,
انتهای پیام/م
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه