اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرضا خبر داد:

اجرای بیش از ۱۲۰ طرح انضباط اجتماعی در شهرضا/ کشف بیش از یک‌تن موادمخدر در ۶ ماهه نخست سال

اجرای بیش از ۱۲۰ طرح انضباط اجتماعی در شهرضا/ کشف بیش از یک‌تن موادمخدر در ۶ ماهه نخست سال
فرمانده انتظامی شهرضا گفت: بیش از 120 طرح انضباط اجتماعی از سوی پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌ها و پاسگاه‌های این شهرستان در شش ماهه نخست سال اجرا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شهرضانیوز، سرهنگ حمید امیرخانی در نشست خبری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، با بیان اینکه این هفته فرصتی برای ارائه خدمات مضاعف به مردم است، اظهار داشت: امنیت پایدار در سایه تعامل همه‌جانبه و مشارکت همه اقشار و نهادها و سازمان‌های جامعه محقق می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضانیوز,

وی با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی تحت عنوان «همه با هم برای امنیت و آرامش»، گفت: این شعار تنها مخصوص هفته نیروی انتظامی نیست، بلکه نقشه راهی برای تمامی مأموریت‌های پلیس در طول یک سال است.

,

فرمانده انتظامی شهرضا تصریح کرد: هفته نیروی انتظامی از روز جمعه نهم اردیبهشت ماه، با حضور پلیس در نماز عبادی سیاسی جمعه آغاز و در روز پنجشنبه ۱۵ مهرماه با قرائت زیارت عاشورا و عطر افشانی مزار شهدای شهرستان به پایان می‌رسد.

,

وی با تأکید بر اهمیت دو موضوع سلامت و امنیت در همه جوامع، افزود: امنیت از زیرساخت‌های مهم اجتماعی است، بنابراین همه دستگاه‌ها باید برای برقراری امنیت پایدار در جامعه تلاش کنند.

,

امیرخانی با بیان اینکه نیروی انتظامی به‌دنبال برقراری امنیتی جامع و مردم‌محور است، افزود: تعامل مطلوب مردم با پلیس احساس امنیت و آرامش را افزایش می‌دهد، این تعامل منشأ امنیت پایدار در ابعاد مختلف اجتماعی، روانی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است.

,

وی با بیان اینکه پلیس در مقابل گردن کشان مقتدرانه عمل می‌کند، افزود: اگر پلیس در راستای وظایفش با رعایت حقوق شهروندی اقتدار لازم را هم داشته باشد، اراذل و اوباش و مجرمان وحشت می‌کنند، مردم وقتی پلیس را می‌بینند باید احساس امنیت و آرامش کنند، بنابراین باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که در شهرستان برای اراذل و اوباش ناامن و برای مردم آسایش و آرامش برقرار شود.

,

فرمانده انتظامی شهرضا افزود: به منظور ساماندهی وضعیت عفاف و حجاب در جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی و برخورد با متخلفان در حوزه پوشش و مقابله با هنجارشکنان در حوزه‌های دینی، اجتماعی و فرهنگی و در اجرای طرح نظارت بر تفرجگاه‌ها و خیابان‌های پرتردد، طرح امنیت اخلاقی در قالب اکیپ‌های نظارتی در سطح شهر اجرا می‌شود.

,

وی با اشاره به تهدیدات موجود در حوزه‌ عفاف و حجاب و تبلیغات گسترده رسانه‌های غربی در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی، هدف اصلی از اجرای این طرح را مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، ارتقاء احساس امنیت اجتماعی و گسترش عفاف و حجاب در جامعه بیان کرد.

,

امیرخانی با بیان اینکه تذکر لسانی از اولویت‌های پلیس در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی است، گفت: با توجه به شرایط موجود در جامعه تذکر لسانی اثر بخشی بیشتری دارد.

,

وی با بیان اینکه برخورد با جرایم مشهود یکی از اهداف اصلی این طرح است، افزود: در این رابطه هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی به عمل می‌آید، پلیس با افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت روانی جامعه را داشته و با مظاهر علنی فساد و آلودگی‌های صوتی  قاطعانه برخورد می‌کند.

,

فرمانده انتظامی شهرضا بیان کرد: همه دستگاه‌های فرهنگی جامعه و متولیان حوزه عفاف و حجاب باید کار خود را به درستی انجام دهند، همچنین باید فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه به درستی تبیین شود.

,

وی با اشاره به اجرای بیش از ۱۲۰ طرح انضباط اجتماعی از سوی پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌ها و پاسگاه‌های این شهرستان، افزود: بیش از یک‌تن و ۹۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۶ ماهه نخست امسال در شهرستان کشف شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۹ درصد افزایش داشته است.

,

امیرخانی تصریح کرد: با توجه به فرمان رهبر انقلاب مبنی بر مبارزه با قاچاق کالا، پلیس شهرضا با تقویت ایست بازرسی شهید امامی و تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی، تاکنون با توقیف چند دستگاه خودرو، ۱۰۶ نفر که اقدام به جابه‌جایی و حمل کالاهای قاچاق می‌کردند را دستگیر و کالاهای قاچاق به ارزش بیش از ۱۲۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال را کشف کرده است.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه