اخبار داغ

در مزایده فروش نساجی؛

نساجی شماره یک به شهرداری قائم‎شهر رسید

نساجی شماره یک به شهرداری قائم‎شهر رسید
شهردار قائم‎شهر گفت: نساجی شماره یک پس از اینکه در سازمان خصوصی‌سازی برای فروش به مزایده گذاشته شد، شهرداری قائم‎شهر موفق به خرید این کارخانه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار قائم‎آنلاین، درباره خرید نساجی شماره یک، اظهار کرد: صبح امروز پس از تلاش‎های زیاد توانستیم در مزایده فروش نساجی شماره یک شرکت و این کارخانه را به نام شهرداری قائم‌شهر خریداری کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, قائم‎آنلاین,

وی افزود: پس از آنکه نساجی قائم‌شهر در لیست خصوصی‌سازی قرار گرفت و برای فروش آن چند مرحله مزایده برگزار کردند، شهرداری قائم‎شهر برای جلوگیری از خارج شدن این کارخانه از دست شهروندان قائم‌شهری این کارخانه را خریداری کرد.

شهردار قائم‎شهر با اشاره به اینکه تجربه تلخ نساجی مازندران همچنان از اذهان مردم پاک نشده است، تصریح کرد: نمی‌خواستیم تا سرنوشت نساجی قائم‌شهر نیز به سرنوشت نساجی مازندران گره بخورد و کارگران و شهروندان نساجی متضرر شوند.

این مسئول ادامه داد: با پشتوانه شهروندان این کارخانه خریداری شد و با توکل بر خداوند برای پیشرفت آن تلاش خواهیم کرد تا شهری آباد و در شان شهروندان قائم‌شهری بسازیم.

رحیمی همچنین به تلاش‌های اخیر شهرداری در بحث زیباسازی شهری اشاره کرد و گفت: برای زیبایی سطح شهر اقدامات زیادی صورت پذیرفت که شهروندان آن را مشاهده می‌کنند و همچنان به این مسیر خود ادامه خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: به‌دنبال اجرای طرح جامع و طرح تفصیلی در مدیریت شهری هستیم و پیرو این طرح در حال اجرای طرح‌های هم‌چون جداکننده خیابان کوچکسرا و خیابان اسکندرکلا نیز جزو همین طرح‌های جامع و تفصیلی است.

شهردار قائم‌شهر در پایان گفت: با اجرای طرح‌های جامع و تفصیلی به‌دنبال پیشرفت شهری هستیم تا بتوان شهری زیبا و کامل را بسازیم، چرا که برای نوشتن این طرح‌ها ماه‌ها تحقیقات و مطالعه صورت گرفته است و ما باید هرچه زودتر از این طرح‎ها استفاده می‎کردیم.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه