اخبار داغ

عکس نوشته/سری اول

تحلیلی اخلاقی از مانایی عاشورا

تحلیلی اخلاقی از مانایی عاشورا
واقعه عاشورا انسان را با ارزش‏هاى متعالى و مفهوم حیات هدف دار آشنامی سازد. هر اندازه که انسان‏ها با درس‏هاى نهفته در آن حرکت ‏خونین و ژرف آشناتر گردند، به همان اندازه هم عزّتمند خواهند زیست و در مقابل ظلم سکوت نخواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قومس،باز بوی ماه عشق در کوچه‌های غم گرفته شهر پیچیده است و غم بی‌صدای محرم، دل‌های عشاق حسینی را از غم پاییزی رهانیده، انگار دل‌ها آماده سلامی دوباره به ماه محرم حسینی شده‌اند تا هم ‌نوای با ماتم بی بی دو عالم پیام غریبی سید و سالار شهیدان را به گوش جهانیان برسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قومس, باز بوی ماه عشق در کوچه‌های غم گرفته شهر پیچیده است و غم بی‌صدای محرم، دل‌های عشاق حسینی را از غم پاییزی رهانیده، انگار دل‌ها آماده سلامی دوباره به ماه محرم حسینی شده‌اند تا هم ‌نوای با ماتم بی بی دو عالم پیام غریبی سید و سالار شهیدان را به گوش جهانیان برسانند.,

واقعه عاشورا انسان را با ارزش‏هاى متعالى و مفهوم حیات هدف دار آشنامی سازد. هر اندازه که انسان‏ها با درس‏هاى نهفته در آن حرکت ‏خونین و ژرف آشناتر گردند، به همان اندازه هم عزّتمند خواهند زیست و در مقابل ظلم سکوت نخواهند کرد. قیام عاشورا همواره این پیام مهم را گوشزد می‌کند که یک حاکم صالح به یک حکومت صالح احتیاج دارد و بالعکس و حتی اگر یک سرور صالح در یک سیستم طالح و غیرصالح سربرآورد، چه بخواهد و چه نخواهد از عدالت خارج شده و به دام ظلم و شقاوت می‌افتد.

,

به مناسبت آغاز ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مجموعه‌ای از عکس نوشته های با موضوع درس هایی از عاشورا که به همت تیم فضای مجازی قافله سمنان طراحی گردیده است را در ادامه مشاهده می کنید:

, به مناسبت آغاز ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مجموعه‌ای از عکس نوشته های با موضوع درس هایی از عاشورا که به همت تیم فضای مجازی قافله سمنان طراحی گردیده است را در ادامه مشاهده می کنید:,

 

,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه