اخبار داغ

مرزداران بررسی کرد؛

چوب حراج بر ساختمان سینمای ماکو/ تنهای سینمای شهر به بهانه درآمدزایی فروخته شد؟

چوب حراج بر ساختمان سینمای ماکو/ تنهای سینمای شهر به بهانه درآمدزایی فروخته شد؟
خبر ناگهانی به مزایده گذاشتن سینمای ماکو مثل بمب در فضای مجازی آذربایجان غربی و ماکو منفجر شد و مسئله جالب عدم اطلاع مسوولین از مزایده آن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرزداران،چند روز پیش خبری مبنی بر مزایده سالن سینمای ماکو در تلگرام و شبکه های مجازی پیچید که تعجب همگان را بر انگیخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرزداران,

در این خبر گزارش شده بود که سینمای ماکو به مزایده گذاشته شده و حتی فروخته شده است.
به همین خاطر پیگیر موضوع از رییس اداره ارشاد اسلامی شهرستان ماکو شدیم. به گفته وی سینمای ماکو زیر نظر حوزه هنری تهران است و از صحت و سقم این ماجرا اطلاعی در دست نیست.
رییس اداره ارشاد اسلامی شهرستان ماکو گفت : نه بنده و نه استان از این ماجرا اطلاعی نداریم و به جای اینکه سینما را تعمیر کنند یا سینما اضافه کنند میخواهند تنها سینمای موجود را به مزایده بگذارند! اگر هم این جریان واقعیت داشته باشد مستقیما از طرف تهران بوده است چون استان هم از این ماجرا بی اطلاع است.
وی ادامه داد: بنده پیگیر دراوردن اصل این ماجرا هستم و با فرماندار شهرستان در این مورد صحبت کرده ام که وی هم در جریان باشد.
اما پیگیر موضوع از فرماندار شهرستان ماکو نیز شدیم.
به گفته فرماندار شهرستان ماکو صحت و سقم این ماجرا معلوم نیست اما ما پیگیر این ماجرا هستیم.
علیزاده گفت: ما نامه نگاری کردیم که اگر هم این جریان صحت داشته باشد جلو این کار را بگیرند.
حال با این اوصاف باز ماجرای فروش سینمای ماکو در هاله ای از ابهام باقی ماند و معلوم نیست به فروش رفته است یا همچنان جزء داشته های فرهنگی این شهر باقی است؟
مسئله ای که با توجه به اظهارات مطلعین باید مسئولان حوزه هنری آذربایجان غربی در این خصوص روشنگری کرده و اهالی فرهنگ و هنر را از نگرانی دربیاورند. اما سکوت مسئولان حوزه برای اهالی سینما همچنان گنگ و نامفهوم است.
گفتنی است سینمای ماکو اگر فروخته شده باشد دومین سینمای استان پس از میاندوآب است که واگذار می شود. سینمای میاندوآب سال گذشته با بی تدبیری هرچه تمامتر به بخش خصوصی فروخته شد.
انتهای پیام/م

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه