اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده مرزبانی آذربایجان غربی:

انسداد مرزهای آذربایجان غربی در اولویت قرار دارد/ موفقیت های مرزبانی در نتیجه همکاری مرزنشینان است

انسداد مرزهای آذربایجان غربی در اولویت قرار دارد/ موفقیت های مرزبانی در نتیجه همکاری مرزنشینان است
معاون هماهنگ کننده مرزبانی آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت مرز و مرزبانی گفت: مرزبانان با تمام توان و در اوج ایثارگری خدمت می کنند و رویکرد اصلی مرزبانی انسداد نوار مرزی آذربایجان غربی و برخورد با اخلالگران مرزی و قاچاقچیان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ رحمان احمدی در گفت و گو با اروم نیوز اظهار کرد: رویکرد اصلی مرزبانی انسداد نوار مرزی آذربایجان غربی و برخورد با اخلالگران مرزی و قاچاقچیان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: مرزبانان قدرتمن ما با تمام توان در اوج ایثارگری خدمت کرده و بستن مرزها را در اولویت کاری خود قرار داده اند.

,

معاون هماهنگ کننده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: هر چقدر در انسداد مرزها تلاش کنیم به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفته ایم چرا که امنیت در هر کشور اساس پیشرفت بوده و حل مشکلات مرزی بایستی در اولویت قرار گیرد.

,

احمدی با اشاره به همکاری مرزنشینان با مرزبانان تصریح کرد: موفقیت هایی که در کنترل مرزهای استان به دست آورده ایم در سایه اتحاد و همکاری مرزنشینان با مرزبانان بوده و تعامل ثمربخشی را در مسائل مرزی انجام داده اند.

,

وی با اشاره به اینکه شهادت در راه دفاع از دین، ناموس و خاک کشورمان مایه افتخار است، تأکید کرد: یاد شهدا باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد.

,

معاون هماهنگ کننده مرزبانی آذربایجان غربی قانونمداری را مهمترین شرط ارکان یک جامعه اسلامی نام برده و خاطرنشان کرد: رعایت قوانین و مقررات و ترددات مرزی مورد تأکید است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه