اخبار داغ

برنده بابلسری جایزه 110 میلیون تومانی خندوانه:

در اوج ناامیدی جایزه‌ام را از دستان امام رضا(ع) گرفتم

در اوج ناامیدی جایزه‌ام را از دستان امام رضا(ع) گرفتم
برنده بابلسری جایزه 110 میلیون تومانی مسابقه بخون و ببر خندوانه می‌گوید «در اوج ناامیدی جایزه‌اش را از دستان امام رضا(ع) گرفته است».
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از مشهدسر، بینندگانی که در مسابقه بخون و ببر خندوانه شرکت کرده بودند و منتظر جایزه بزرگ این مسابقه کتابخوانی بودند، بعد از چند مرحله قرعه‌کشی فهمیدند خانمی برنده جایزه 110 میلیون تومانی این مسابقه کتابخوانی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدسر,

 

,

نکته جالب زمانی بود که رامبد جوان مجری برنامه خندوانه با این برنده خوش شانس تماس گرفت تا خبر خوش برنده شدن جایزه 110 میلیون تومانی را به سارا نوری از بابلسر بدهد.

,

 

,

این برنده خوش‌شانس زمانی از برنده شدنش مطلع شد که در بزرگترین صحن حرم مطهر امام رضا(ع) نشسته بود.

,

 

,

او به همین دلیل می‌گوید «در اوج ناامیدی جایزه‌اش را از دستان امام رضا(ع) گرفته است».

,


سارا نوری طی گفت‌وگویی اظهار کرد: زمانی که از برنامه خندوانه با من تماس گرفتند در صحن امام خمینی(ره) نشسته بودم و به صحبت‌های دکتر رفیعی گوش می‌کردم. جالب اینکه صحبت‌ها درباره ناامیدی بود و دکتر رفیعی با بیان داستان‌های واقعی و با تاکید بر آیات و احادیث تاکید داشت که مسلمان نباید ناامید شود.

وی افزود: من در اوج ناامیدی بودم. حتی زمانی که مادرم به من پیشنهاد داد تا به مشهد برویم به او گفتم من سال‌هاست که حاجت نگرفته‌ام، می‌دانم که من آنقدر بدم که حتی امام رضا(ع) هم به من نگاه نمی‌کند. اما آقا به من نشان داد که به همه زائرانش توجه ویژه دارد و کسی را دست خالی از حرمش بیرون نمی‌فرستد.

برنده بابلسری جایزه 110 میلیون تومانی خندوانه ادامه داد: من 34 ساله هستم که با وجود داشتن تحصیلات و مدرک فوق لیسانس هنوز موفق نشده‌ام کاری پیدا کنم و درآمدی داشته باشم. از طرف دیگر برادرم هم 32 ساله است و او هم کاری ندارد و قصد ازدواج نیز دارد. همه اینها باعث شده بود شرمنده مادرم باشم که با وجود اینکه فرهنگی بازنشسته است همچنان کار می‌کند تا ما مشکلی نداشته باشیم. با این حال امام رضا(ع) من را از ناامیدی خارج کرد.

نوری در پایان در پاسخ به این سوال که «چه تصمیمی درباره جایزه‌اش دارد؟» گفت: قطعا بخش زیادی از جایزه‌ام را برای برادرم هزینه می‌کنم. دوست دارم برای او مغازه‌ای در شهرمان بابلسر باز کنم تا بتواند درآمدی داشته باشد و ازدواج کند.

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه