اخبار داغ

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شاهرود خبر داد:

واحد میعانات گازی پالایشگاه نفت پیروزی شاهرود در آتش سوخت/آتش سوزی کنترل شد

واحد میعانات گازی پالایشگاه نفت پیروزی شاهرود در آتش سوخت/آتش سوزی کنترل شد
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود: واحد میعانات گازی پالایشگاه نفت پیروزی شاهرود در آتش سوخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا محمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی شاهرود در گفتگو با نسل شاهوار شاهرود با اعلام خبر وقوع آتش سوزی در پالایشگاه نفت پیروزی شاهرود گفت: این پالایشگاه از ساعت دو و نیم بامداد امروز دچار حریق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود ,

وی با اشاره به گستردگی شدت حریق اظهار کرد: شدت آتش سوزی به حدی وسیع بود که 30 نیروی آتش نشان و شش خودروی اطفای حریق سازمان آتش نشانی شاهرود و تمامی نیروهای اطفای حریق خطوط لوله و پخش فراورده های نفتی منطقه برای اطفای حریق در محل آتش سوزی حاضر شدند.

,

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شاهرود با بیان اینکه وزش باد نیز بر شدت آتش سوزی می افزود بیان کرد: آتش سوزی به صورت کامل مهار شد و خوشبختانه این حادثه تا کنون تلفات جانی در بر نداشته است.

,

محمدی در خصوص علت وقوع حادثه گفت: علت وقوع حادثه هنوز مشخص نشده و توسط کارشناسان در دست بررسی است.

,

عملیات احداث پالایشگاه نفت پیروزی شاهرود از سال ۹۲ آغاز شده و در سال ۹۵ با صرف اعتباری معادل دو هزار میلیارد ریال ناحیه یک این پلایشگاه به اتمام رسید و مورد بهره برداری قرار گرفت.

,

این پلایشگاه با ۱۰۰ دستگاه تریلی نفت کش فعالیت می کند و مواد اولیه این واحد تولیدی نفت خام و میعانات گازی است که توس شرکت نفت تامین می شود.

,

ایرج رئیسیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان در سمنان اظهار داشت: پالایشگاه نفت و گاز شاهرود از بامداد امروز دچار آتش‌سوزی شده بود که هم‌اکنون شرایط تحت کنترل است.

,
 
,
وی از مهار آتش‌سوزی این پالایشگاه ساعاتی پس از وقوع حریق خبر داد و گفت: ساعات ابتدایی امروز در استان سمنان برای نیروهای امدادی و خدمات‌رسان بسیار پرکار بود؛ اما با تلاش‌های صورت گرفته، موفق به مهار آتش‌سوزی گسترده در پالایشگاه نفت و گاز شاهرود شدیم.
,
 
,
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه آتش‌سوزی در پالایشگاه نفت و گاز شاهرود از حدود ساعت 3 بامداد جمعه در این شهر آغاز شده بود، گفت: کنترل آتش به‌خوبی صورت گرفته است و نیروهای امدادی همچنان در محل حاضر هستند.
,
 
,
رئیسیان افزود: مسؤولان مدیریت بحران شهرستان شاهرود در محل حادثه حاضر هستند و از پیش‌روی آتش به سایر نقاط به‌خوبی جلوگیری شده است.
,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه