اخبار داغ

رییس ستاد اربعین حرم مطهر حضرت معصومه (س):

موکب آستان مقدس حضرت معصومه (س) در عمود «۱۰۸۰» برپا می‌شود

موکب آستان مقدس حضرت معصومه (س) در عمود «۱۰۸۰» برپا می‌شود
رییس ستاد اربعین حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه در موکب حضرت معصومه(س) خدمات رفاهی، خدمات درمانی بهداشتی و خدمات فرهنگی ارائه می شود، گفت: موکب آستان مقدس حضرت معصومه (س) در عمود «۱۰۸۰» برپا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد جهانگیرزاده در گفتگو با خبرنگار سایت خبری زنان قم با اشاره به اینکه این موکب در عمود1080 در مسیر بین نجف و کربلا قرار دارد، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام زیارتی سید الشهدا(ع) عزم جهان تشیع برای برگزاری بزرگترین اجتماع شیعیان در اربعین حسینی راسخ تر از گذشته می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت خبری زنان قم,

وی ادامه داد:همه خود را برای خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) در این ایام آماده می کنند که همگام با ملائک، انبیاء، اولیاء و ائمه معصومین(ع) با پای پیاده به زیارت ابا عبدالله الحسین(ع) مشرف می شوند و هر کسی به هر میزانی که در توان دارد پای در این مسیر خدمت گذاری قرار می دهد.

,

معاون اجرایی آستان حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه سال گذشته آستان مقدس حرم مطهر حضرت معصومه(س) با یک حضور معنوی ویژه در این مراسم حاضر شد، بیان داشت: امسال نیز با عزمی جدی وتلاشی مضاعف تصمیم به خدمت رسانی به زائرین حضرت امام حسین(ع) در حوزه فرهنگی، درمانی و خدماتی را داریم.

,

وی اضافه کرد: موکب حضرت معصومه(س) در اربعین با تکیه بر فرمایش امام صادق(ع) که قم را حرم اهلبیت(ع) نامیدند و با توجه به این مطلب که در نگاه بزرگان این بارگاه نورانی تجلی قبر مخفی حضرت زهرا(س) است برپا می گردد.

,

رییس ستاد اربعین حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه سعی خواهیم کرد باخدمات شایسته نام حضرت معصومه(س) و حضرت فاطمه زهرا(س) در این اجتماع بیشتر طنین انداز شود، عنوان داشت: در اولین اقدام جمعی از اعضای ستاد موکب آستان مقدس در راستای تقویت ارتباط و تعامل با عتبات و همچنین برپایی موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) در اربعین با علما ، تولیت های آستان های شریف معصومین(ع) و مسئولین عراقی دیدار و گفتگو کردند.

,

وی در ادامه تاکید کرد: از دستاوردهای این سفر تهیه زمینی به مساحت 11هزار مترمربع در حدفاصل نجف و کربلا در عمود1080 که دارای ویژگی های نزدیکی به مدینه الزائرین عتبه حسینیه، قرار داشتن در آخرین منزلگاه استراحت زائران و از لحاظ امنیتی می باشد.

,

جهانگیرزاده با اشاره به خدمات موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در اربعین حسینی1438، تصریح کرد: در این موکب خدمات رفاهی، خدمات درمانی بهداشتی و خدمات فرهنگی ارائه می شود.

,

وی در ادامه افزود: هموطنان عزیز می توانند جهت مشارکت در برپایی این موکب، هدایا و نذورات نقدی و غیر نقدی خود را از شماره حساب های بانک سپه 1686300749303، بانک انصار 3520826779999991 و بانک کارآفرین 0100049037602واریز کنند و یا می توانند از طریق تلفن همراه خود با گرفتن #251*741* هدایای خود را واریز کنند.

,

معاون اجرایی آستان حضرت معصومه(س) ادامه داد: هموطنان و زائران می توانند به صورت حضوری به دفاتر هشت گانه حرم مطهر حضرت معصومه(س) در صحن ها و رواق هدایا و نذورات خودرا پراخت کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه