اخبار داغ

رییس اتحادیه رادیو وتلویزیون های عراق:

مناطق شیعه نشین عراق در امنیت کامل است/ حضور بانوان در پیاده روی اربعین ضرورت دارد

مناطق شیعه نشین عراق در امنیت کامل است/ حضور بانوان در پیاده روی اربعین ضرورت دارد
رییس اتحادیه رادیو وتلویزیون های عراق گفت:حضور خانواده های ایرانی ضرورت دارد و مناطق شیعه نشین عراق کاملا امنیت دارد و داعش در این مناطق اصلا وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حمید حسینی در گفت و گو با زنجانم در خصوص حضور بانوان در راهپیمائی اربعین اظهار داشت: راهپیمائی اربعین حسینی ، راهپیمائی زینبی است ، اسرای کربلا بیشتر بانوان بودند و حضور بانوان در این راهپیمائی ضرورت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سید حمید حسینی, زنجانم ,

وی گفت: وقتی که یک خانم ایرانی قصد راهپیمائی کند، همسر و فرزندان هم با وی  هم قدم و همراه خواهند شد و با حضور خانوادگی در این مراسم ، راهپیمائی بزرگ خانوادگی شکل می گیرد.

,

رییس اتحادیه رادیو وتلویزیون های عراق گفت: حضور خانواده های ایرانی ضرورت دارد، فرهنگ بانوان ایرانی فرهنگ بالائی است و می خواهیم این فرهنگ به خانواده های عراقی انتقال پیدا کند.

,

حسینی تاکید کرد: حضور بانوان ایرانی در این راهپیمائی موجب انتقال فرهنگ غنی آنان به بانوان عراقی می شود، و هر زن ایرانی خود را یک سفیر ایرانی بداند.

,

وی افزود: نحوه برخورد بانوان ایرانی، تحمل ، صبر آنان برای خانواده های عراقی قابل تامل و الگو برداری برای  است و در این راهپیمائی بیشتر مسائل فرهنگی مهم است.

,

رییس اتحادیه رادیو وتلویزیون های عراق در خصوص امنیت مسیر راهپمائی اربعین گفت: خانواده های ایرانی ، هیچ دغدغه امنیتی در نجف،کاظمین، کربلا و سامرا   نداشته باشند، مناطق شیعه نشین عراق در  امنیت کامل است و داعش در این مناطق اصلا وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه