اخبار داغ

امام جمعه موقت میناب:

شعار عاشورایی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه احیاء شود

شعار عاشورایی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه احیاء شود
خطیب جمعه موقت میناب گفت: برای اینکه در جامعه دو قطبی ایجاد نشود، باید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب، امام جمعه موقت شهرستان میناب در خطبه های نماز جمعه امروز با بیان اینکه امام حسین(ع) بر محور امر به معروف و نهی از منکر و لزوم هدایت جامعه از دوران خفقان آن زمان قیام کرد گفت: باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر  در جامعه به خوبی تبیین و ترویج شود و در راستای تحقق این امر مهم همه باید مشارکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی ارجمند احیاء امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان یک شعار و پیام مهم عاشورا در جامعه ضروری دانست و افزود: باید برای نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه برنامه‌ریزی کرد.

,

وی اظهار داشت: باید مراقب برنامه های دشمن در خصوص انحراف جوانان بود و باید تلاش کرد که  ظرفیت جوانان برای کشور حفظ گردد و برای اینکه در جامعه دو قطبی ایجاد نشود، باید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه انجام شود..

,

خطیب جمعه موقت میناب یکی از اصلی‌ترین اهداف امام حسین(ع) در نهضت عاشورا را تعمیق ریشه امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: امر به معروف به عنوان یک واجب فراموش شده باید دوباره در بطن جامعه نهادینه شود.

,

ارجمند همچنین با اشاره به روز تربیت بدنی توجه و شکوفا سازی استعدادهای بلقوه اقشار مختلف در رشته های ورزشی در شهرستان را مورد تاکید قرار داد و گفت: میناب دارای ظرفیت های خوبی در رشته های ورزشی است که باید متولیان ورزش و جوانان شهرستان نیازهای جوانان را مورد ارزیابی قرار دهند.

,

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه هرمزگان اخیر آل سعود و کشته شدن مردم بیگناه یمنی را محکوم کرد و اذعان داشت: با اتحاد و همدلی و احیاء امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ریشه کفر از جهان کنده خواهد شد.

,

وی خاطر نشان کرد: الحمد لله مردم مؤمن و متدین و همیشه در صحنه شهرستان میناب همیشه با حضور منسجم در برنامه های ملی و مذهبی بخصوص در دهه محرم و اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حضور آگاهانه و مشارکت خوب و کوشایی داشته اند که شایسته تقدیر است.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه