اخبار داغ

فرماندار کرمانشاه:

ثبت نام اینترنتی سرشماری تا 27 مهر ماه تمدید شد/ کرمانشاه سومین شهرستان از نظر ثبت نام اینترنتی

ثبت نام اینترنتی سرشماری تا 27 مهر ماه تمدید شد/ کرمانشاه سومین شهرستان از نظر ثبت نام اینترنتی
فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن تا بیست و هفتم مهر ماه تمدید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فضل اله رنجبر در گفتگو با پاک پرس، اظهار داشت: مرحله نخست سرشماری عمومی نفوس و مسکن تا ساعت 24 روز سه شنبه مورخ بیست و هفتم مهر ماه در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور تمدید شد بنابراین خانوارهایی که موفق به ثبتنام اینترنتی نشده اند می توانند نسبت به ثبتنام اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاک پرس,

 

,

فرماندار شهرستان کرمانشاه بیان کرد: جهت ثبتنام اینترنتی این خانوارها باید با در دست داشتن کد ملی اطلاعات شناسنامه ای اعضای خانواده و کد پستی محل سکونت را در سامانه وارد کنند.

,

 

,

رنجبر با اشاره به اینکه شهرستان کرمانشاه از لحاظ ثبتنام اینترنتی رتبه سوم را در سطح استان دارا است گفت: با توجه به تمدید مهلت سرشماری، 299 آمارگیر از صبح روز بیست و هشتم مهر ماه نسبت به مراجعه حضوری به درب منازل اقدام می کنند.

,

 

,

وی افزود: در سطح شهرستان کرمانشاه دو ستاد اصلی در اداره مرکز بهداشت و درمان شهرستان واقع در خیابان نقلیه و مرکز مدیریت آموزش و پژوهش استانداری در خیابان کارمندان به استخراج داده ها و اطلاعات می پردازند.

,

 

,

رنجبر با اشاره به اینکه آمارگیری بر اساس بلوک بندی و نقشه های شهری و روستایی انجام می شود گفت: با توجه به اهمیت آمار سرشماری در برنامه ریزی جهت رشد و توسعه شهرستان از عموم مردم درخواست می شود که نسبت به ثبتنام اینترنتی اقدام کنند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه