اخبار داغ

الجزیره بررسی کرد:

میزان تأثیرگذاری مسلمانان در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا/ نژاد‌پرستی ترامپ گران تمام می‌شود

میزان تأثیرگذاری مسلمانان در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا/ نژاد‌پرستی ترامپ گران تمام می‌شود
مسلمانان و عرب‌های آمریکایی علی‌رغم تعداد کم و جزء جمعیت نقره‌ای محسوب شدن در انتخابات آمریکا، می‌توانند نتیجه آرا را به نفع دموکرات‌ها و به ضرر جمهوری‌خواهان تغییر دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سناباد نیوز، در آخرین روز ثبت نام برای شرکت در رأی‌گیری رقابت انتخابات آمریکا در ماه آینده، جوامع مسلمان در آمریکا حضور گسترده‌ای داشتند. مسلمانان و عرب‌های آمریکایی علی‌رغم تعداد کم و جزء جمعیت نقره‌ای محسوب شدن در انتخابات آمریکا، می‌توانند نتیجه آرا را به نفع دموکرات‌ها و به ضرر جمهوری‌خواهان تغییر دهند. اتفاقات و رویدادهای ضد مسلمانان که در چند ماه گذشته در آمریکا رخ داده است، حضور مسلمانان برای تأثیرگذاری در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را پررنگ‌تر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سناباد نیوز,

الجزیره با بیان این مطلب نوشت: در این میان، سیاست‌های دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا علیه مسلمانان و مهاجران، وی را به فردی منفور در میان مهاجران تبدیل کرده است.

,

ترامپ با سیاست‌های نژاد پرستانه خود تعداد 3.3 میلیون مسلمانی که در آمریکا حضور دارند را در خطر قرار داده است.

,

شورای روابط اسلامی امریکا (CAIR) که یک گروه مذهبی محسوب می‌شود اعلام داشت که بر اساس اظهار نظر مسلمانان ثبت نام کننده برای شرکت در رأی‌گیری رقابت انتخابات آمریکا، 72 درصد از آن‌ها به هیلاری کلینتون و تنها 4 درصد به ترامپ رأی خواهند داد.

,

الجزیره در ادامه نوشت: مسلمانان در انتخابات پیش رو، بیشترین حضور را نسبت به دوره‌های قبل دارند. مرکز تحقیقاتی پیو (Pew) در همین راستا اعلام داشت که جمعیت مسلمانان در آمریکا به سرعت در حال رشد است و جمعیت فعلی 3.3 میلیون مسلمان در این کشور تا سال 2050 به دو برابر خواهد رسید.

,

در انتخابات آمریکا، با جمع‌آوری اکثریت آرا نمی‌توان پیروز بود و این برخی از شهرها خواهند بود که تأثیرگذاری بالایی در پیروزی یک فرد خواهند داشت. این شهرها عبارتند از فلوریدا، اوهایو، میشیگان، پنسیلوانیا و ویرجینیا؛ بیشتر مسلمانان آمریکا در همین مناطق تمرکز دارند و می‌توانند در پیروزی و شکست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تأثیر به سزایی داشته باشند.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه