اخبار داغ

پس از 12سال پیگیری؛

تعرفه گاز بهای فریمانی ها طبق اقلیم سردسیری محاسبه می‌شود

تعرفه گاز بهای فریمانی ها طبق اقلیم سردسیری محاسبه می‌شود
نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی: براساس مصوبه هیئت مدیره گاز کشور از 4 مهرماه جاری شهرستان فریمان به عنوان 20 و ششمین شهری است که تعرفه گاز آن طبق نرخ اقلیم سردسیری کشور محاسبه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرفریمان، دکتر سید احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز به خبرفریمان گفت: شهرستان فریمان در اوایل دهه 70 از نعمت گاز برخوردار شد و نزدیک به 12سال بود که مسئولان مختلف شهرستان اعم از نمایندگان مجلس، فرمانداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و ... در صدد بودند که تعرفه گاز شهرستان طبق اقلیم سردسیری کشور محاسبه شود که البته این مهم بالاخره به ثمر رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرفریمان,

دکتر قاضی زاده هاشمی با بیان این که در شرکت ملی گاز ایران، گازبها طبق4 اقلیم مختلف محاسبه می شود؛ گفت: اقلیم شهرستان فریمان از 2 به اقلیم 1تغییر یافت، لذا از این پس مبنای محاسبه گازبهای شهروندان فریمانی بر اساس تعرفه اقلیم یک می‌باشد.

,

قاضی زاده با تشکر از مهندس عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و اعضای هیئت مدیره این شرکت گفت: طبق مصوبه هیئت مدیره گاز کشور از 4 مهرماه جاری شهرستان فریمان به عنوان 20 و ششمین شهری است که تعرفه گاز آن طبق نرخ اقلیم سردسیری کشور محاسبه می شود.

,

وی گفت: شهروندان شهرهای فریمان،قلندرآباد، سفیدسنگ و روستاهای تابعه از این تاریخ به بعد از کاهش 30 درصدی محاسبه گازبها برخوردار می شوند.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه