اخبار داغ

رکورد زنی خیرین خمینی شهری/ کمک ۷میلیاردی عزاداران حسینی به ساخت بیمارستان

رکورد زنی خیرین خمینی شهری/ کمک ۷میلیاردی عزاداران حسینی به ساخت بیمارستان
خیرین خمینی شهری در دهه اول محرم امسال مبلغ ۷میلیارد تومان به خیریه همیاران ساعی خمینی شهر کمک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قلمکده، فرماندار و تعدادی از مسوولین و روسای ادارات شهرستان خمینی شهر از روند فعالیت هیئت مدیره خیریه همیاران بیمارستان ساعی بازدید کردند و از نزدیک شاهد جمع آوری کمک های خیرین بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قلمکده,

احمد رضوانی در نشست با هیئت مدیره و پیگیری برخی مسائل ضمن تشکر از خیران و اعضای خیریه همیاران بیمارسان در حال ساخت ساعی گفت: بیمارستان منظریه که توسط دول در حال ساخت است در حدود ۲۰سال ساخت آن به طوول انجامیده و بیمارستا ساعی که به همت خیرین از سال ۹۲تاکنون در حال ساخت است با پشتکار و کمک خیرین سلامت پیشرفت چشمگیری داشته است و بارها این مطلب را در جلسات متعدد متذکر شده ام.

,

وی با بیان اینکه بدون مشارکت و حضور مردم در عرصه های مختلف مانند عمرانی، خدماتی، اجتماعی، فرهنگی در شهرستان موفق نمی شویم، اظهار کرد: مشارکت مردم در خصوص مسائل درمانی اولویت دارد و خیرین شهرستان در این عرصه حضور فعال پیدا کردند.

,

فرماندار شهرستان با اشاره به اینکه در دهه اول محرم امسال ۱۴۲۰نفر از مردم خمینی شهر به خیریه همیاران بیمارستان ساعی کمک کرده اند، تصریح کرد: بیمارستان ساعی در ۸طبقه و نیم با ۳۰هزار متر زیربنا که هر طبقه در حدود ۳هزار متر است به کمک خیرین در حال ساخت است و مباحثی مانند تایید نقشه های فنی و ساختمانی توسط علوم پزشکی، تایید محل استقرار و باند هلی گوپتر امدادی و مواردی از این قبیل در حال پیگیری است.

,

وی با بیان اینکه بیمارستان ساعی با ۲۰۰تخت بیمار و ۱۰۰تخت دیالیز از سه سال قبل در حال احداث است و تاکنون پیشرفت قابل توجهی داشته افزود: در گذشته ۱۷میلیارد تومان از کمک خیرین جمع آوری شد که از این مبلغ برای ساخت این مرکز درمانی تا مرحله سفتکاری بالغ بر ۱۲میلیارد تومان هزینه شده است.

,

رضوانی با اشاره به اینکه مردم خمینی شهر در همه عرصه ها پیشتاز هستند و در دهه اول محرم امسال دو طرح نذر خون و نذر کمک به ساخت بیمارستان ساعی انجام شد، خبر داد: مردم و خیرین خمینی شهری در این دهه ۷میلیارد تومان به ساخت بیمارستان کمک کردند که این کمک ها توسط خمینی شهری های مقیم خارج از کشور و ساکن در دیگر استان ها نیز بوده است.

,

وی افزود: جامعه رو به میانسالی است و نیاز ویژه ای به مراقبت از مردم می باشد باید نگاه ویژه ای به بهداشت و درمان شود.

,

فرماندار تاکید کرد: این همت و کمک خیران خمینی شهری در سطح استان و کشور بی نظیر بوده و امید است هرچه زودتر شاهد بهره برداری بیمارستان ساعی باشیم.

,

وی با بیان اینکه مردم شهرستان در مدرسه سازی، فعالیت های هنری، ورزشی، کمک به معلولین و افراد تحت پوشش بهزیستی، صنعت سنگ و… حضور دارند، ابراز کرد: مسوولین صداوسیمای استان اصفهان باید توجه و نگاه ویژه ای به این شهرستان خمینی شهر داشته باشند.

,

رضوانی ادامه داد: مردم این خطه در ابعاد مختلف پیشتاز هستند و این شهرستان ۲۳۰۰شهید را تقدیم نظام کرده که این تعداد با آمار ۸استان کشور برابری دارد و شهدای شاخصی چون شهید اشرفی و نواب صفوی از افتخارات خمینی شهر است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه