اخبار داغ

رئیس پارک علم و فناوری قم:

قم با 47 شرکت دانش بنیان، در رتبه 13 کشور قرار دارد

قم با 47 شرکت دانش بنیان، در رتبه 13 کشور قرار دارد
رییس پارک علم و فناوری استان گفت: قم با داشتن 47 شرکت دانش بنیان از این حیث در رتبه سیزدهم کشوری قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری زنان قم، سید حسین اخوان علوی ، ظهر امروز طی سخنانی در جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزارشد، ابراز داشت: پارک علم و فناوری استان قم در سال 91 تأسیس شد، شرکت‌های تحت پوشش آن نسبت به سال 94، 22 درصد رشد داشته که رشد بسیار خوبی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از, سایت خبری زنان قم، , سایت خبری زنان قم،, سایت خبری زنان قم,

وی با بیان اینکه 47 شرکت دانش بنیان در استان قم وجود دارد، افزود: 23 شرکت تحت پوشش پارک علم و فناوری در حال فعالیت هستند و استان قم در حال حاضر با 47 شرکت در رتبه 13 کشور قرار دارد.
رئیس پارک علم و فناوری قم همچنین گفت: ایجاد مرکز رشد علوم و معارف اسلامی مورد تاکید است که تلاش می‌کنیم این مرکز را با همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پیگیری وزارت علوم راه اندازی کنیم.
وی با بیان اینکه افزایش شرکت‌های دانش بنیان مورد تاکید است، گفت: با اقدامات صورت گرفته جایگاه استان قم در این زمینه از رتبه 17 به 13 رسیده که این مهم با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت و اتاق بازرگانی صنایع قم و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم محقق شده است.
اخوان یادآور شد: 258 نفر در شرکت‌های دانش بنیان با تحصیلات دانشگاهی و 23 نفر در مراکز رشد تابعه پارک علم و فناوری در حال فعالیت هستند.

وی در خاتمه اظهار داشت: منابعی که در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار می‌گیرد توسط معاونت علمی ریاست جمهوری تأمین می‌شود که شرکت‌های دانش بنیان از طریق صندوق نوآوری از آن بهره مند می‌شوند.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه