اخبار داغ

مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اهواز مزار شهدای گمنام را در یابند

مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اهواز مزار شهدای گمنام را در یابند
در حالی از سوی مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز سخن از شهدا و حفظ یاد و خاطره ی آنان به میان می آید که نزدیک به ۴ ماه است مرمت و بازسازی مزار ۵ شهید گمنام این دانشگاه به علت کارشکنی ها و اعمال سلیقه ها به تعویق افتاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازموج چهارم”:فرهاد حمزه لویی مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در سخنانی با اشاره به شهدای دانشجوی این دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه جندی شاپور افتخار دارد که ۲۳ دانشجوی آن در راه دفاع از اسلام و انقلاب خون خود را نثار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج چهارم”:, موج چهارم,

وی با بیان اینکه با خواندن کتاب “دغدغه های فرهنگی” که مجموعه ای از سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، می توانیم بخوبی به جایگاه جوانان و دانشگاهیان در هشت سال دوران دفاع مقدس پی ببریم گفت: اعتقاد جوانان به ولایت، رهبری و حفظ ارزش های اسلامی سبب شد تا جوانان سینه ی خود را در مقابل تیرهای دشمن سپر کنند.

,

حمزه لویی ادامه داد: متاسفانه امروزه دشمن با جنگ نرم، فرهنگ و اعتقادات جامعه ی ما را نشانه گرفته است و لازم است با انجام اقدامات فرهنگی در جامعه بویژه دانشگاه ها در مقابله با دشمن بایستیم.

,

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه حدود یک سال است که با تاسیس کانون دانشجویی تحت عنوان” ۲۳ مهاجر” در جهت حفظ یاد و خاطره ی شهدا و نشر ارزش های فرهنگ شهادت در بین دانشگاهیان بویژه دانشجویان بر آمدیم افزود: این اقدام با هدف به زانو در آوردن دشمن صورت گرفته است.

,

وی به عدم منافات تحصیل و حفظ ارزش های فرهنگی و جهاد اشاره و خاطرنشان کرد: از اردیبهشت ماه سال جاری مقرر شد سالگرد این شهدای دانشجو در دانشکده های مرتبط با رشته ی تحصیلی شان برپا شده و در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دانشجو، دیدگاه ها و وصیت نامه ی وی به دانشجویان عرضه شود.

,

حمزه لویی با بیان اینکه در اردیبهشت ۹۵ که مقارن با تاریخ شهادت سید عبدالرضا موسوی بود، مراسم سالگرد شهادت این رشادتمند بزرگ در دانشکده ی پزشکی برپا شد، گفت: بسیار مفتخریم که تاکنون توانسته ایم سالگرد چندین شهید دانشجو را در دانشگاه برگزار کنیم که خوشبختانه با استقبال دانشجویان مواجه بوده است، همچنین افتخار تدوین هشت ویژه نامه ی مربوط به این شهیدان، چاپ عکس شهدا بر روی شاسی، معرفی شهدای دانشگاه در زمان سالگرد از طریق هفته نامه ی جندی شاپور دانشگاه و ختم صلوات جهت این بزرگواران نصیب ما شده است.

,

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اهواز راه اندازی سایت مستقل برای شهدای دانشجوی دانشگاه به همت روابط عمومی دانشگاه به آدرس http://shohada.ajums.ac.ir را یکی از اقدامات برجسته دانشگاه در این خصوص دانست.

,

وی در خصوص برنامه های در دست اقدام این کانون گفت: برگزاری دوره ی روایتگری از زبان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی، بازدید میدانی، برگزاری کلاس های تخصصی پیرامون نقش دانشگاه علوم پزشکی در ۸ سال دفاع مقدس شامل رشادت های پزشکان و پرستاران و اردوهای راهیان نور از این جمله می باشند.

,

حمزه لویی از تلاش های ندا وحدتی نیا کارشناس فرهنگی و علیرضا افزون دانشجویی رشته دندانپزشکی و دبیر کانون ۲۳ مهاجر در اجرای این برنامه ها تشکر و عنوان کرد: لازم است رئیس، معاونین فرهنگی و روابط عمومی دانشکده ها در برپایی هر چه با شکوه تر مراسم سالگرد در دانشکده ها همکاری نمایند و دانشجویان نیز جهت مشارکت و فعالیت در این راستا به عضویت این کانون در آیند.

,

گفتنی است این سخنان در حالی از سوی مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان شده است که نزدیک به ۴ ماه است مرمت و بازسازی مزار ۵ شهید گمنام این دانشگاه به علت کارشکنی ها و اعمال سلیقه ها به  تعویق افتاده است.  

, گفتنی است این سخنان در حالی از سوی مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان شده است که نزدیک به ۴ ماه است مرمت و بازسازی مزار ۵ شهید گمنام این دانشگاه به علت کارشکنی ها و اعمال سلیقه ها به  تعویق افتاده است.  , گفتنی است این سخنان در حالی از سوی مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان شده است که نزدیک به ۴ ماه است مرمت و بازسازی مزار ۵ شهید گمنام این دانشگاه به علت کارشکنی ها و اعمال سلیقه ها به  تعویق افتاده است.  ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه