اخبار داغ

نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با دانا:

مجلس قبل در خصوص فعالیت دوتابعیتی‌ها در دولت به رئیس جمهور تذکر داده بود/ امروز شاهدیم که از دل تیم مذاکره کننده جاسوس و دوتابعیتی شناسایی می‌شود

مجلس قبل در خصوص فعالیت دوتابعیتی‌ها در دولت به رئیس جمهور تذکر داده بود/ امروز شاهدیم که از دل تیم مذاکره کننده جاسوس و دوتابعیتی شناسایی می‌شود
حبیب‌اله آقاجری با اشاره به فعالیت دوتابعیتی‌ها در دولت گفت: متاسفانه وقتی در مجلس قبل در این خصوص به دولت‌ تذکر دادیم، دولت این موضوع را تکذیب کرد اما امروز شاهد آن هستیم که از دل تیم مذاکره کننده هسته‌ای افراد جاسوس و دوتابعیتی شناسایی می‌شوند.
[

حبیب‌اله آقاجری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص تذکر نمایندگان در مجلس نهم به روحانی مبنی بر حضور افراد دو تابعیتی در دولت گفت: ما در مجلس قبل اطلاعاتی در اختیار داشتیم که برخی از افراد دوتابعیتی در دولت فعالیت دارند و با توجه به پیامد های منفی که حضور افراد دوتابعیتی در پست‌ها و مسئولیت‌های مهم دارد آن را به رئیس دولت تذکر دادیم تا پیگیر موضوع شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: متاسفانه دولت‌ در آن زمان این موضوع را تکذیب کرد اما امروز شاهد آن هستیم که از دل تیم مذاکره کننده هسته‌ای افراد جاسوس و دوتابعیتی شناسایی می‌شوند.

,

 

,

نماینده سابق مجلس ادامه داد: متاسفانه دولت در بیشتر مواقع مسائل گروهی و جناحی را به منافع ملی و کشور ترجیح داده است و همین موضوع باعث می‌شود که به جای برطرف کردن اشکالات آن‌ها را انکار و تکذیب کند.

,

 

,

آقاجری با بیان اینکه یک نوع عدم صداقت در عملکرد و گفتار دولتی‌ها وجود دارد عنوان کرد: من اعتقادم به این است که دولت منافع جناحی را به منافع ملی ترجیح می‌دهد؛ تعداد دوتابعیتی‌های شناسایی شده در مجلس قبل دقیقا خاطرم نیست ولی به نظرم بیش از 15 نفر بودند.

,

 

,

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب روی موضوع نفوذ گفت: دوتابعیتی‌ها زمینه را برای نفوذ دشمن فراهم می‌کنند و دشمنان هم با استفاده از ضعف‌هایی که برخی از این افراد دارند کارهای خود را برای انحراف مسیر نظام و براندازی نظام پیش می‌برند و ضربه‌های جبران ناپذیری را به کشور وارد می‌کنند.

,

انتهای پیام/ نج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه