اخبار داغ

نامه رئیس دانشگاه تبریز برای تأمین بودجه انتخاباتی یکی از سران فتنه+ عکس

نامه رئیس دانشگاه تبریز برای تأمین بودجه انتخاباتی یکی از سران فتنه+ عکس
نامه ای منتشر شده است که محمد حسین صومی، رئیس فعلی دانشگاه علوم پزشکی که در سال 88 رئیس ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در تبریز بوده است، از دانشگاه علوم پزشکی در خواست کمک می کند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از روی کار آمدن دولت اعتدال، بسیاری از نیروهای متعهد از سمت های خود برکنار شده و در نهایت نیروهایی که گزاریش فکری بیشتری به دولت و اصلاح طلبان داشتند روی کار آمدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

برخی از این افراد با اولویت سیاسی بودن و فعالیت های حاشیه ای خود روی کار آمده و اساساً تجربه های مدیریتی و علمی برای سمتی که در آن مشغول شده اند ندارند.

,

در همین راستا نامه ای منتشر شده است که محمد حسین صومی، رئیس فعلی دانشگاه علوم پزشکی که در سال 88 رئیس ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در تبریز بوده است، از دانشگاه علوم پزشکی در خواست کمک می کند.

,

بر اساس این نامه صومی از رئیس وقتِ دانشگاه علوم پزشکی تبریز می خواهد که مبلغی از بودجه دانشگاه و بیت المال را برای هزینه در ستاد انتخاباتی میر حسین موسوی یکی از سران فتنه در سال 88 در اختیار او قرار دهد.

,

, ,

اگرچه مشخص نیست که این مبلغ دریافت شده است یا خیر اما حضور چنین افراد سیاسی در مسند های ریاست دانشگاه های علوم پزشکی در حالی که این دانشگاه ها مسئولیت رسیدگی به بیمارستان ها را نیز دارند، خطرناک است.

,

این در حالی است که دولت طی چند سال گذشته بودجه های عظیمی را راهی وزارت بهداشت کرده است تا طرح تحول سلامت بتواند به مسیر خود ادامه دهد اما بخشی از این هزینه ها خرج مسائل سیاسی و انتخاباتی شده است.

,

انتهای پیام/ط

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه