اخبار داغ

رئیس شورای راهبردی فعالیت‌های بانوان ستاد اربعین خبر داد؛

اربعین فرصتی است تا از فضای معنوی آن استفاده کرد

اربعین فرصتی است تا از فضای معنوی آن استفاده کرد
رئیس شورای راهبردی فعالیت‌های بانوان ستاد اربعین گفت: عدم حضور مبلغان و سخنرانان خانم در بین بانوان زائر از کاستی های مراسم اربعین سال گذشته بود در همین راستا پنجشنبه 29 مهر کلاس های آموزشی برای تربیت و آماده سازی 100 نفر از بانوان مبلغ جهت استقرار در موکب ها و میزبانی از زائران آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لاله افتخاری، رئیس شورای راهبردی فعالیت‌های بانوان ستاد اربعین در گفت وگو با خبرنگار گوهرشادنیوز، با اشاره به اینکه هدف تشکیل این شورا، سازمان دهی فعالیت های فرهنگی خانم ها در مراسم اربعین است، اظهار داشت: سهم چشم گیری از حضور چندین میلیونی اربعین به خانم ها اختصاص دارد، همین امر ضرورت سازماندهی کارگروهی در بانوان را افزایش می داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گوهرشادنیوز،,

افتخاری با اشاره به حضور 500 هزار نفری بانوان در پیاده روی اربعین، از خلاء وجود چنین ستادی در سال های قبل خبر داد و افزود: اربعین فرصت مناسبی است که می توان با سازماندهی و برنامه ریزی خاص بیشترین استفاده را از فضای معنوی آن برد در این خصوص توجه خواص به بانوان با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری وجود دارد.

,
وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس این اقدام ارزشمند و نگاه واقع نگر از سوی بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت،  کارگروه بانوان نیز ذیل کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین تشکیل گردید.
,

رئیس شورای راهبردی فعالیت‌های بانوان ستاد اربعین عدم حضور مبلغان و سخنرانان خانم در بین بانوان زائر را از کاستی های سال گذشته مراسم اربعین دانست و بیان داشت: در همین راستا پنجشنبه 29 مهر کلاس های آموزشی برای تربیت و آماده سازی 100 نفر از بانوان مبلغ جهت استقرار در موکب ها و میزبانی از زائران آغز خواهد شد.

,

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در خصوص نحوه انتخاب این مبلغان خاطر نشان شد: سعی کردیم در گام اول این مبلغان از تهران و قم و از بین کسانی که توانایی خوبی در ارائه و تبلیغ دین دارند، انتخاب شوند. قطعاً سال های آینده از ظرفیت بسیار خوب سایر استانها و شهر های کشور نیز بهره خواهیم برد.

,
 افتحاری در پایان با بیان اینکه علاقه مندان می توانند از طریق رادیو اربعین از اخبار راهپیمایی اربعین مطلع شوند، متذکرشد:  این بخش از هفته آینده آغاز به کار خواهد کرد، به علاوه علاقمندان می توانند از طریق پورتال الاربعین، به عنوان کانال رسمی تلگرام و فضای مجازی در جریان اخبار این راهپیمایی با شکوه قرار گیرند.
,
 
,
انتهای پیام/رض
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه