اخبار داغ

آغاز مرحله حضوری سرشماری عمومی نفوس و مسکن در ابوموسی

آغاز مرحله حضوری سرشماری عمومی نفوس و مسکن در ابوموسی
مرحله حضوری سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 در شهرستان ابوموسی به صورت همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافذ آنلاین، مرحله دوم سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 صبح امروز همزمان با سراسر کشور در شهرستان ابوموسی آغاز شد.
 هوشنگ نجفی معاون فرماندار ابوموسی در آغاز این مراسم با بیان اینکه مرحله دوم سرشماری عمومی نفوس و مسکن به صورت حضوری از امروز آغاز می شود، گفت: ماموران سرشماری باید دارای تبلت، یونیفورم یکسان و کارت شناسایی با هولوگرام حراست و مرکز آمار ایران باشند.
وی اظهار کرد: ماموران سرشماری آموزش های لازم را برای حضور در سرشماری میدانی فرا گرفته اند و امیدواریم با همکاری مردم در این مرحله نیز به موفقیت دست پیدا کنیم.
معاون فرماندار ابوموسی با اشاره به سرشماری اینترنتی در این شهرستان گفت: 48 درصد مردم ابوموسی در سرشماری اینترنتی مشارکت داشته اند که این مرحله با موفقیت سپری شد، ضمن این که تا 30 آبان ماه سرشماری اینترنتی تمدید شده است.
وی ادامه داد: تمام دستگاه های اجرایی در سرشماری اینترنتی همکاری کردند تا مردم به راحتی به خدمات دسترسی پیدا کرده و بتوانند سرشماری را انجام دهند.

نجفی با بیان این که اطلاعات سرشماری پایه و اساس تصمیم گیری های کلان کشوری است گفت: این اطلاعات در سیاست گذاری ها و بهبود خدمات رسانی به مردم تاثیر بسیاری دارد.

وی اضافه کرد افرادی که در مرحله نخست به صورت اینترنتی ثبت نام کرده اند پس از حضور ماموران در درب منازل تنها کد رهگیری آمار را برای ماموران عنوان کنند.

سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 به صورت اینترنتی از سوم مهرماه جاری آغاز شده و تا سی ام مهرماه ادامه دارد و از 28 مهر تا ٢٥ آبانماه سرشماری حضوری در سراسر کشور انجام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافذ آنلاین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/ش

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه