اخبار داغ

معاون فنی و آموزشی سرشماری نفوس و مسکن استانداری خراسان شمالی؛

مرکز خراسان شمالی انتهای جدول ثبت نام سرشماری اینترنتی

مرکز خراسان شمالی انتهای جدول ثبت نام سرشماری اینترنتی
معاون فنی و آموزشی سرشماری نفوس و مسکن استانداری خراسان شمالی از شرکت 21.17 درصدی مردم بجنورد در سرشماری اینترنتی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری بجنا؛ عبدالمحمود بزمونه، معاون فنی و آموزشی سرشماری نفوس و مسکن خراسان شمالی گفت: ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن که از 3 مهرماه آغاز شده است در بجنورد تا پایان روز دو شنبه26 مهرماه 69 هزار و 967 نفر به صورت اینترنتی ثبت نام کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجنا, بجنا, .,

وی افزود: میزان مشارکت جمعیت شهرستان بجنورد در ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن سال امسال  21/17 درصد بوده است.

,

بزمونه اظهار کرد: از نظر میزان مشارکت ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس ومسکن شهرستان بجنورد در بین هشت شهرستان استان رتبه 7 را دارد.

,

معاون فنی و آموزشی سرشماری نفوس و مسکن خراسان شمالی گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، دهیاری ها در سطح روستاها و دستگاه های اجرایی در سطح شهرها دارای میز خدمت برای ثبت نام اینترنتی رایگان از خانوارهای خراسان شمالی شده اند.

, .,

وی اظهار کرد: از سوم مهرماه تا 24  مهرماه ثبت نام به صورت اینترنتی بود که این زمان تا 30 مهرماه تمدید شد.و خانوار ها یی که کد 12 رقمی ثبت نام اینترنتی را دریافت کرده اند این کد تا زمان مراجعه آمارگیران درب منازل باید نگهداری کنند.

, 30 , .,

وی در مورد زمان شروع سرشماری به صورت دستی، گفت: سرشماری به صورت حضور درب منزل از امروز آغاز و تا 25 آبان ادامه خواهد داشت.

,

معاون فنی و آموزشی سرشماری نفوس و مسکن خراسان شمالی همچنین در مورد میزان مشارکت کل استان خراسان شمالی در سرشماری اینترنتی به خبرنگار بجنا، گفت: تا روز دوشنبه 70 هزار و 889 خانوار در استان با جمعیت 244 هزار و 324 نفر در سرشماری اینترنتی ثبت نام کرده اند که مشارکت 26.52 درصدی را نشان می دهد.

,

وی تصریح کرد:از این تعداد 122 هزار و 365 نفر مرد و 121 هزار و 959 نفر زن هستند.

,

بزمونه در مورد میزان پایین مشارکت مردم مرکز استان در سرشماری اینترنتی، گفت: علت مشارکت پایین مردم بجنورد هنوز مشخص نشده است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه