اخبار داغ

همزمان با هفته تربیت بدنی صورت گرفت؛

برگزاری افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه‎ای در خلیل آباد

برگزاری افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه‎ای در خلیل آباد
مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه‎ای همزمان با سراسر کشور در هفته تربیت‎بدنی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و دانش‎آموزان در دبستان فرهنگ خلیل آباد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن صداقتی، مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد در حاشیه برگزاری افتتاحیه المپیاد درون مدرسه ای در گفتگو با خبرنگار یار خراسانی، با بیان اینکه المپیاد درون مدرسه ای یکی از برنامه هایی است که همه ساله در کل کشور برگزار می شود، اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح ایجاد نشاط در بین دانش آموزان مدارس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کلیه دانش آموزان مدارس سطح شهرستان در طول اجرای المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در فرایندهای ورزشی با هدف تقویت مشارکت عمومی با استفاده از ظرفیت های موجود و تقویت بازی های بومی محلی شرکت می کنند.

,

صداقتی همچنین از اجرای طرح مدرسه قهرمان در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: تیم ورزشی هر مدرسه ای که در مسابقات سطح شهرستان حائز کسب مقام شود همان مدرسه به صورت مستقیم به مسابقات استانی و کشوری اعزام می شود.

,

وی با بیان اینکه دیگر در مسابقات ورزشی چیزی تحت عنوان تیم منتخب مدارس شهرستان وجود ندارد، اذعان کرد: اگر قرار به پیدایش قهرمان باشد از یک مدرسه هست و اجرای این طرح در کنار طرح حیاط پویا می تواند نشاط را به مدارس و دانش آموزان در سطح شهرستان تزریق کند.

,

افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای صبح امروز با حضور مسئولین شهرستان و جمعی از دانش آموزان در دبستان فرهنگ خلیل آباد برگزار شد و در حاشیه این مراسم نیز زنگ پیوند اولیاء و مربیان مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان به صدا در آمد.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه