اخبار داغ

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت و گو با دانا:

اگر فانی استیضاح می شد با 200 رای عزل می شد/ اسنادی دارم که انتشار آن برای دولت، فانی و حتی خانواده آنها مشکل ساز است/ آمادگی مجلس برای استیضاح فانی را مجبور به استعفای محترمانه کرد

اگر فانی استیضاح می شد با 200 رای عزل می شد/ اسنادی دارم که انتشار آن برای دولت، فانی و حتی خانواده آنها مشکل ساز است/ آمادگی مجلس برای استیضاح فانی را مجبور به استعفای محترمانه کرد
مقصودی با بیان اینکه فانی اشتباهات زیادی در بحث صندوق ذخیره انجام داد گفت: اسنادی در دست دارم که در صورت کلید خوردن استیضاح فانی، همه آنها را اعلام می کردم و این مسائل برای دولت، آقای فانی و حتی خانواده های آنها اصلا خوب نبود؛ چندین بار اعلام کردیم اما در نهایت بهترین راه برای آقای فانی استعفا بود.
[

حسین مقصودی، سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص بازداشت غندالی گفت: من این خبر را نه رد و نه تأیید می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: امروز تیم آقای فانی برای ارزیابی به مجلس آمده بودند که در نهایت با توجه به افزایش ایرادات نسبت به عملکرد فانی در وزارت آموزش و پرورش، فراکسیون امید در نهایت با انتشار نامه ای اعلام کرد که به نفع فانی است که استعفا بدهد.

,

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی خاطر نشان کرد: اگر فانی استیضاح می شد، با آرایی بالاتر از 200 رای استیضاح او رای می آورد و برکنار می شد و فراکسیون امید با آگاهی از این مسئله این نامه را نوشت.

,

مقصودی با بیان اینکه شب گذشته آقای فانی استعفای خود را رد کرد و اعلام کرد که در مسند وزارت باقی خواهد ماند اما امروز با توجه به اطلاعی که از استیضاح خود به دست آورد، تصمیم گرفت قبل از استیضاح محترمانه استعفا بدهد.

,

وی با بیان اینکه فانی اشتباهات زیادی در بحث صندوق ذخیره انجام داد گفت: اسنادی در دست دارم که در صورت کلید خوردن استیضاح فانی، همه آنها را اعلام می کردم و این مسائل برای دولت، آقای فانی و حتی خانواده های آنها اصلا خوب نبود؛ چندین بار اعلام کردیم اما در نهایت بهترین راه برای آقای فانی استعفا بود.

,

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه مجلس، نظام و دولت به خاطر عملکرد وی هزینه های زیادی پرداخت گفت: در ابتدا بارها اعلام کردیم که موضوع صندوق ذخیره باید شفاف سازی شود اما آقایان در وزارت خانه منکر تخلفات صندوق ذخیره شدند که در نهایت در مجلس تصویب شد.

,

نماینده مردم سبزوار ضمن یادآوری این نکته که برخی مرتبطین صندوق ذخیره یکی یکی بازداشت شدند گفت: توصیه ما به آموزش و پرورش این است که به دنبال محور قرار دادن اشخاص و باندبازی و سیاسی کاری در این وزارت خانه نباشند.

,

مقصودی در ادامه گفت: وزارت آموزش و پرورش تا کنون بزرگترین ضربه هایی که خورده از سیاسی بازی و باندبازی بوده و تاکنون متاسفانه مدارس و مدیران ابزاری برای رسیدن افراد به قدرت بوده است و خواهشی که از روحانی دارم این است که آموزش و پرورش را محلی برای تعلیم و تربیت قرار دهد.

,

وی خاطر نشان کرد: باید فردی معرفی شود که برنامه محور باشد و از چشم انداز آینده آموزش اطلاع کافی داشته باشد تا نسلی تربیت شود که در مسیر کشور و نظام حرکت کنند؛ تیم جدیدی باید در آموزش و پرورش مستقر شود که مسیر آموزش و پرورش را به مسیر اصلی تغییر دهد.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه