اخبار داغ

آمار داعشی‌های کشته شده در موصل

آمار داعشی‌های کشته شده در موصل
رائد شاکر جودت رئیس پلیس فدرال عراق در بیانیه‌ای گفت که طی 48 ساعت گذشته از عملیات آزادسازی موصل، 96 تروریست داعشی کشته شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس پلیس فدرال عراق، شمار داعشی های کشته شده در جنوب موصل طی ۴۸ ساعت گذشته را اعلام کرد.

به گزارش الفرات نیوز، رائد شاکر جودت رئیس پلیس فدرال عراق در بیانیه‌ای گفت که طی 48 ساعت گذشته از عملیات آزادسازی موصل، 96 تروریست داعشی کشته شدند.

وی افزود که طی این مدت، 27 خودروی بمب‌گذاری شده، 31 پایگاه موشکی، و 5 خمپاره‌انداز داعش منهدم شد.

جودت همچنین از کشف 10 موشک کاتیوشا، 200 گلوله خمپاره، دو رگبار سنگین، و دو توپ‌انداز تروریستها خبر داد.

و خبر دیگر اینکه نیروهای عراقی روستای البکر در جنوب الشوره در جنوب موصل را از چنگ تروریستهای داعشی آزاد و پرچم عراق را بر فراز ساختمانهای آن به اهتزاز در آوردند.

حیدر العبادی نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، بامداد دوشنبه از آغاز عملیات آزادسازی شهر موصل از چنگال گروه داعش خبر داد.

نیروهای پلیس فدرال و داوطلب مردمی عراق امروز اعلام کردند که 352 کیلومترمربع در جنوب شهر موصل را از چنگ داعشی‌ها آزاد کرده اند.

گروه تروریستی داعش سحرگاه روز بیستم خرداد (10 ژوئن) سال 1393 به موصل مرکز استان نینوا و دومین شهر بزرگ عراق واقع در 400کیلومتری بغداد پایتخت این کشور حمله کرد و این شهر را به تصرف خود درآورد.

به گزارش تسنیم موصل بزرگترین شهری است که گروه تروریستی داعش آن را در اشغال خود دارد و این شهر که حدود یک و نیم تا دو میلیون نفر جمعیت دارد، آخرین پایگاه اصلی این گروه تروریستی در عراق به‌شمار می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه