اخبار داغ

سرپرست فرمانداری شهرستان اسفراین :

سرشماری حضوری نفوس و مسکن 95 کلید خورد+تصاویر

سرشماری حضوری نفوس و مسکن 95 کلید خورد+تصاویر
«علی اصغر یحیی آبادی» گفت: عملیات سرشماری نفوس و مسکن پایه و اساس برنامه ریزی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سپهرآیین، سرپرست فرمانداری شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه عملیات سرشماری نفوس و مسکن پایه و اساس برنامه ریزی است، در آیین آغازین فرآیند سرشماری حضوری عمومی نفوس و مسکن 95، گفت: متاسفانه شهرستان اسفراین تاکنون در فرآیند اینترنتی موفق عمل نکرده است، لذا هم چنان باید اصحاب رسانه خانواده ها را به حضور در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن  ترغیب و تشویق نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپهرآیین,

«علی اصغر یحیی آبادی» با تاکید منش مردم داری و امانت داری از سوی ماموران امین سرشماری، افزود: فرآیند سرشماری اینترنتی تا پایان روز جمعه 30 مهر ماه، تمدید شده است و همه می توانند با مراجعه به وبگاه سرشماری 95، در سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی مشارکت نمایند.

,

وی با بیان اینکه جایگاه اسفراین در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن  95 می تواند ارتقا پیدا کند، خاطر نشان کرد: 21 درصد جمعیت شهرستان و 19 درصد خانوارها در فرآیند اینترنتی مشارکت کردند.

,

سکاندار عالی ترین مقام دولت در شهرستان اسفراین با اشاره به مشارکت 7 کارشناس مسئول فنی در سرشماری حضوری در شهرستان، اضافه کرد: 39 مامور سرشماری در بخش های مسکن شهری و روستایی و خانوارهای موسسه ای و فرآیند تلفنی سرشماری عمومی نفوس و مسکن را تا 25 ماه آینده اجرا خواهند کرد.

,

معاون فنی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن خراسان شمالی، گفت: 24/82 درصد خانوارهای استان به میزان 26/52 درصد جمعیت خراسان شمالی در سرشماری اینترنتی شرکت کردند.

,

«بزمونه» افزود: حضور اهالی خراسان شمالی از میانگین حضور ملی در فرآیند اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن کمرنگ تر بوده است.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه